בירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?
-
מצאתי באמזון מקדחה האם יש אפשרות לשנות את השקע לישראלי?
@שטיגליץ https://www.amazon.com/dp/B00IJ0ALYS/ref=nav_ya_signin?_encoding=UTF8&th=1&returnFromLogin=1
@FSHLOMO כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
מצאתי באמזון מקדחה האם יש אפשרות לשנות את השקע לישראלי?
@שטיגליץ https://www.amazon.com/dp/B00IJ0ALYS/ref=nav_ya_signin?_encoding=UTF8&th=1&returnFromLogin=1
אני לא יודע האם הזרם שזה מה שחשוב תומך גם באירופאי 110- 220 או לא, תחפור בהוראות שמצורפות,
אם כן זה סיפור של מתאם של חמש שח,
דרך אגב עברת לארץ?
אם כן ברוך הבא -
@FSHLOMO כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
מצאתי באמזון מקדחה האם יש אפשרות לשנות את השקע לישראלי?
@שטיגליץ https://www.amazon.com/dp/B00IJ0ALYS/ref=nav_ya_signin?_encoding=UTF8&th=1&returnFromLogin=1
אני לא יודע האם הזרם שזה מה שחשוב תומך גם באירופאי 110- 220 או לא, תחפור בהוראות שמצורפות,
אם כן זה סיפור של מתאם של חמש שח,
דרך אגב עברת לארץ?
אם כן ברוך הבא -
@אברהם-א כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
דרך אגב עברת לארץ?
אם כן ברוך הבאכבר בתמוז תשפ"ב ב"ה
@FSHLOMO כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
@אברהם-א כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
דרך אגב עברת לארץ?
אם כן ברוך הבאכבר בתמוז תשפ"ב ב"ה
ברוך הבא,
אתה יכול גם לשאול את הקונים או המוכר באמזון בתגובות -
@FSHLOMO כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
@אברהם-א כתב בבירור | האם יש אפשרות לשנות לו את המטען לישראלי?:
דרך אגב עברת לארץ?
אם כן ברוך הבאכבר בתמוז תשפ"ב ב"ה
ברוך הבא,
אתה יכול גם לשאול את הקונים או המוכר באמזון בתגובות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות