עזרה | בלוטוס JBL
-
יש לי אוזניות בלוטוס JBL חדשות,
עובדות לא הכי גרוע בפלאפון c2,
אבל כשאני מפעיל את הנגן בפלאפון - ברירת המחדל היא השמעה בווליום גבוה מאד,
יש אפשרות לסדר את זה איכשהו?
[השמע באוזניות עצמם מעולה, במחשב או בנגן אחר - עובדות מצוין, הבעיה היא רק דרך הפלאפון.]
תודה מראש! -
יש לי אוזניות בלוטוס JBL חדשות,
עובדות לא הכי גרוע בפלאפון c2,
אבל כשאני מפעיל את הנגן בפלאפון - ברירת המחדל היא השמעה בווליום גבוה מאד,
יש אפשרות לסדר את זה איכשהו?
[השמע באוזניות עצמם מעולה, במחשב או בנגן אחר - עובדות מצוין, הבעיה היא רק דרך הפלאפון.]
תודה מראש!@hvusvmchsuby גם לי יש את הבעיה הזאת....
זה תלוי איזה דור הבלוטוס -
יש לי אוזניות בלוטוס JBL חדשות,
עובדות לא הכי גרוע בפלאפון c2,
אבל כשאני מפעיל את הנגן בפלאפון - ברירת המחדל היא השמעה בווליום גבוה מאד,
יש אפשרות לסדר את זה איכשהו?
[השמע באוזניות עצמם מעולה, במחשב או בנגן אחר - עובדות מצוין, הבעיה היא רק דרך הפלאפון.]
תודה מראש!@hvusvmchsuby דיברו על זה בפורום רבות
תעשה חיפוש קטן
אני לא זוכר את כל הרעיונות שהעלו כאן... אבל אחד הרעיונות היה להכנס לאקולייזר ולהוריד שם את הכל להכי למטה
(נ.ב. זה יוריד לך קצת את האיכות)
בהצלחה -
@hvusvmchsuby דיברו על זה בפורום רבות
תעשה חיפוש קטן
אני לא זוכר את כל הרעיונות שהעלו כאן... אבל אחד הרעיונות היה להכנס לאקולייזר ולהוריד שם את הכל להכי למטה
(נ.ב. זה יוריד לך קצת את האיכות)
בהצלחה@יוליסס כתב בעזרה | בלוטוס JBL:
@hvusvmchsuby דיברו על זה בפורום רבות
תעשה חיפוש קטן
אני לא זוכר את כל הרעיונות שהעלו כאן... אבל אחד הרעיונות היה להכנס לאקולייזר ולהוריד שם את הכל להכי למטה
(נ.ב. זה יוריד לך קצת את האיכות)
בהצלחהאם זה jbl200 אז ככה זה אצל כולם בערך
-
@יוליסס כתב בעזרה | בלוטוס JBL:
@hvusvmchsuby דיברו על זה בפורום רבות
תעשה חיפוש קטן
אני לא זוכר את כל הרעיונות שהעלו כאן... אבל אחד הרעיונות היה להכנס לאקולייזר ולהוריד שם את הכל להכי למטה
(נ.ב. זה יוריד לך קצת את האיכות)
בהצלחהאם זה jbl200 אז ככה זה אצל כולם בערך
@האדם-הפשוט כתב בעזרה | בלוטוס JBL:
אם זה jbl200 אז ככה זה אצל כולם בערך
נכון אבל לא רק בזה נראה לי שרוב האוזניות בלוטוס ב c2 עושים בעיות בווליום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות