מדריך | שחכתם את סיסמת הראוטר שלכם? כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם רצים לטכנאי.
-
הבהרה:
המדריך הזה לא נועד לסייע לפרוץ לראוטר שהוא לא שלכם!
קרה ששחכתם את שם המשתמש ו / או סיסמת הראוטר שלכם, לא צריך להיבהל!
שמות משתמשים וסיסמאות אפשריים.
לפני איפוס של הראוטר כדאי לדעת שישנם סיסמאו ושמות משתמשים קבועים לרוב הראוטרים.
שמות המשתמש יהיו בדרך כלל: admin או administrator.
הסיסמאות הכי נפוצות: <Blank> או admin או password
בקישור הבא תוכלו למצוא מידע יותר מדויק לפי החברה של הראוטר שלכם:
https://www.routerpasswords.com/
איפוס קשוחה.
במידה שהנתונים הקודמים לא עזרו נסה לאפס את הראוטר או בגלל ששינית את שם המשתמש או הסיסמא או שמישהו אחר שינה את שם המשתמש או הסיסמא:
בצד האחורי של הראוטר תוכלו למצוא כפתור קטן שמעליו כתוב reset - לחיצה עליו של כ 10 - 15 שניות יבצעו איפוס לראוטר ויחזירו את השם והסיסמא למצב ברירת המחדל.
עכשיו ניתן להכנס לראוטר ולשנות סיסמא ושם משתמש.
חיסרון: הגדרות שהוגדרו עד האיפוס יאופסו וידרש הגדרה מחדש.
לא עזר או שאין אפשרות לאיפוס קשוחה:
במקרה שלא קיים בראוטר אופציה לאיפוס קשיח או ששום דבר לא עזר - פנו לספק האינטרנט שלכם לעזרה נוספת. ( בכל מיני חברות שם המשתמש והסיסמא נמצא במספר סידורי או מספר ברקוד וכודמה, ניתן למצוא גם מידע בחוברת ההפעלה )
בהצלחה!
מקור:
https://www.computerhope.com/issues/ch001204.htmהוספת דרכים מחברי הפורום:
704d7c69-baee-48a8-a144-77c835698185-סיסמאות-וו-פי-שהיו-במחשב-זה.bat לא זוכר מי פיתח בביל לתת קרדיט. https://mitmachim.top/topic/38045/להורדה-אוצר-הסיסמאות-של-הרשת-להורדה-חינם-גירסה-ניידת קרדיט ל: @es0583292679
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות