עזרה | סים חסום - לאחר טיפול בקוד במכשיר D9
-
מישהו שיחק בקודים של פלאפון D9 וכעת הסים (סלקום) חסום לשיחות. המכשיר עצמו פתוח. יש מה לעשות?
-
מישהו שיחק בקודים של פלאפון D9 וכעת הסים (סלקום) חסום לשיחות. המכשיר עצמו פתוח. יש מה לעשות?
@איסתרק-השלישי
אני לא מכיר בסלקום אבל בעיקרון תנסה מול השירות לקוחות, הם אמורים לטפל בזה.זה המספר של השירות לקוחות מהאינטרנט - שירות לקוחות – *3123 או במספר 1800-071-071.
-
@איסתרק-השלישי
אני לא מכיר בסלקום אבל בעיקרון תנסה מול השירות לקוחות, הם אמורים לטפל בזה.זה המספר של השירות לקוחות מהאינטרנט - שירות לקוחות – *3123 או במספר 1800-071-071.
@גבעון תודה לך.
האם יש משהו לעשות עכשיו? שירות הלקוחות לכאורה סגור. -
@גבעון תודה לך.
האם יש משהו לעשות עכשיו? שירות הלקוחות לכאורה סגור.@איסתרק-השלישי
שירות לקוחות לא יעזור חייב החלפת סים -
@איסתרק-השלישי
שירות לקוחות לא יעזור חייב החלפת סים@קרן-הסלולר כתב בעזרה | סים חסום - לאחר טיפול בקוד במכשיר D9:
שירות לקוחות לא יעזור חייב החלפת סים
למה זה קורה??? החברות עושות את זה בכוונה?
-
@קרן-הסלולר כתב בעזרה | סים חסום - לאחר טיפול בקוד במכשיר D9:
שירות לקוחות לא יעזור חייב החלפת סים
למה זה קורה??? החברות עושות את זה בכוונה?
@איסתרק-השלישי אם נחסם הסים בגלל קוד איפה החברה עושה את זה דווקא?
אם עדיין נותן לך להכניס קוד אז תתקשרי לשירות והם יוכלים לנסות לתת לך את הקוד -
מישהו שיחק בקודים של פלאפון D9 וכעת הסים (סלקום) חסום לשיחות. המכשיר עצמו פתוח. יש מה לעשות?
@איסתרק-השלישי ניסית להעביר למכשיר אחר?
אני לא יודע לומר בוודאות אבל לפחות בחלק מהחברות זה פותר את הבעיה -
@איסתרק-השלישי אם נחסם הסים בגלל קוד איפה החברה עושה את זה דווקא?
אם עדיין נותן לך להכניס קוד אז תתקשרי לשירות והם יוכלים לנסות לתת לך את הקוד@קרן-הסלולר כתב בעזרה | סים חסום - לאחר טיפול בקוד במכשיר D9:
אם נחסם הסים בגלל קוד איפה החברה עושה את זה דווקא?
למה בכלל יש בפלאפון אפשרות כזאת שהסים ינעל בגלל שמישהו שיחק בקוד? מקסימום שינעל לרבע שעה אחרי 3 נסיונות.
-
@קרן-הסלולר כתב בעזרה | סים חסום - לאחר טיפול בקוד במכשיר D9:
אם נחסם הסים בגלל קוד איפה החברה עושה את זה דווקא?
למה בכלל יש בפלאפון אפשרות כזאת שהסים ינעל בגלל שמישהו שיחק בקוד? מקסימום שינעל לרבע שעה אחרי 3 נסיונות.
@איסתרק-השלישי זה נותן לך להכניס קוד? אם לא לכאורה לפח
-
@איסתרק-השלישי זה נותן לך להכניס קוד? אם לא לכאורה לפח
@חכם-בלילה-1 לא יודע, הטלפון לא שלי.
הבנתי שהטלפון עובד רגיל (יש בו שני סימים, רק אחד חסום) אבל הסים חסום לשיחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות