בקשת מידע | עזרה באפליקציות וואטסאפ וטלגרם
-
-
מישהוא יודע איך אני פותח את האופציה הזו

כשאני לוחץ זה מה שמופיע

-
בטלגרם איך אני מוריד את המונה הודעות (זה)

-
-
ה המלך הגדול סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
מישהוא יודע איך אני פותח את האופציה הזו

כשאני לוחץ זה מה שמופיע

-
בטלגרם איך אני מוריד את המונה הודעות (זה)

- כתוב לך לא זמין אצלך (תנסה לחפש בהגדרות המכשיר אם חסמת את האופצייה)
- בהגדרות צלילים והתראות יש לך ביטול מונה הודעות
-
-
- כתוב לך לא זמין אצלך (תנסה לחפש בהגדרות המכשיר אם חסמת את האופצייה)
- בהגדרות צלילים והתראות יש לך ביטול מונה הודעות
@ראובן-שבתי כתב בבקשת מידע | עזרה באפליקציות וואטסאפ וטלגרם:
כתוב לך לא זמין אצלך (תנסה לחפש בהגדרות המכשיר אם חסמת את האופצייה)
איפה בהגדרות זה אמור להיות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות