בעיה | בעיה בכונן??
-
@מנדי-מירי קודם כל זה לא בקטגוריה הנכונה, כדאי לשנות.
כנראה מחיצה (התמונה לא פתוחה עדיין בנטפרי..) בניהול דיסקים אפשר לעשות "הרחבת מחיצה" -
@מנדי-מירי קודם כל זה לא בקטגוריה הנכונה, כדאי לשנות.
כנראה מחיצה (התמונה לא פתוחה עדיין בנטפרי..) בניהול דיסקים אפשר לעשות "הרחבת מחיצה" -
@מנדי-מירי לכאורה כמו שאמר @ראובן-שבתי פשוט תנסה, זה כונן ריק...
-
@מנדי-מירי קודם כל זה לא בקטגוריה הנכונה, כדאי לשנות.
כנראה מחיצה (התמונה לא פתוחה עדיין בנטפרי..) בניהול דיסקים אפשר לעשות "הרחבת מחיצה" -
@מנדי-מירי כתב בבעיה | בעיה בכונן??:
הוא לא נותן לי
על מה שכתוב "לא הוקצה" צריך קודם לעשות יצירת אמצעי אחסון חדש...
@מנדי-מירי כתב בבעיה | בעיה בכונן??:
במחשב שיני הוא נותן לי רק אחד
ווינדוס 7?
-
@מנדי-מירי בחרת את הדיסק הזה להתקנת וינדוס או משהו כזה ולכן זה יצר לך מחיצה נוספת שהאתחול המאובטח של המחשב יזהה אותו כדיסק אתחול
-
@מנדי-מירי כתב בבעיה | בעיה בכונן??:
הוא לא נותן לי
על מה שכתוב "לא הוקצה" צריך קודם לעשות יצירת אמצעי אחסון חדש...
@מנדי-מירי כתב בבעיה | בעיה בכונן??:
במחשב שיני הוא נותן לי רק אחד
ווינדוס 7?
-
@מנדי-מירי בחרת את הדיסק הזה להתקנת וינדוס או משהו כזה ולכן זה יצר לך מחיצה נוספת שהאתחול המאובטח של המחשב יזהה אותו כדיסק אתחול
-
@מנדי-מירי אתה רוצה לוותר על הדיסק התקנה
-
@מנדי-מירי אתה רוצה לוותר על הדיסק התקנה
-
@מנדי-מירי אז כמו שכתב @שמחה-0 , אבל לא משנה... כמו שכתבתי צריך לאתחל פשוט
-
@מנדי-מירי צילו"מ מניהול דיסקים
-
@מנדי-מירי אתה צריך לעשות מחיקת אמצעי אחסון ואז להרחיב את המחיצה השנייה לשטח שמתפנה
-
@מנדי-מירי כמו שכתב @דאבל מחיקת כל המחיצות בניהול דיסקים ואז יצירה מחדש
-
@מנדי-מירי ניסית לעשות לו אתחול מהסייר רגיל? (ותשים לב איזו מערכת קבצים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

