בעיה | רוט לנגן M9 (אפילו בתשלום)
-
אני צריך להכשיר נגן M9 (להסיר אפליקציית מערכת-גלריה)
באזור המרכז-בני ברק האם משהו יכול לעשות לו רוט ולהכשיר אותו?
או שיש אפשרות לבד באופן שזה לא יהיה מסובך בוט מושרש וכדומה
(או שזה עובד עם קינגו רוט? שמעתי שמשהו הצליח דרך קינגו רוט אע"פ שזה אנדרואיד 8.1)
בתודה. -
אני צריך להכשיר נגן M9 (להסיר אפליקציית מערכת-גלריה)
באזור המרכז-בני ברק האם משהו יכול לעשות לו רוט ולהכשיר אותו?
או שיש אפשרות לבד באופן שזה לא יהיה מסובך בוט מושרש וכדומה
(או שזה עובד עם קינגו רוט? שמעתי שמשהו הצליח דרך קינגו רוט אע"פ שזה אנדרואיד 8.1)
בתודה.@דובי-ג קשה לי להאמין שזה אפשרי עם קינגרוט
אז @danidani פרסם על אופציה בשם mtk su
תנסה את זה https://github.com/JunioJsv/mtk-easy-su/releases/download/v2.1.1/mtk-easy-su-v2.1.1.apk
אני מאמין שהנגן הזה סיני והוא עם מעד MTK כמובן
אם לא תצליח לעשות עם זה רוט תדבר איתי בפרטי או במייל -
אני צריך להכשיר נגן M9 (להסיר אפליקציית מערכת-גלריה)
באזור המרכז-בני ברק האם משהו יכול לעשות לו רוט ולהכשיר אותו?
או שיש אפשרות לבד באופן שזה לא יהיה מסובך בוט מושרש וכדומה
(או שזה עובד עם קינגו רוט? שמעתי שמשהו הצליח דרך קינגו רוט אע"פ שזה אנדרואיד 8.1)
בתודה.@דובי-ג
אם הבעייה זה רק הגלריה לא חייבים רוט אפשר להסיר אותה עם תוכנות דוגמת adb-tool-star ולחסום איפוס למכשיר עם האפליקציה של @לא-מתייאש שחוסמת בין היתר איפוס -
@דובי-ג
אם הבעייה זה רק הגלריה לא חייבים רוט אפשר להסיר אותה עם תוכנות דוגמת adb-tool-star ולחסום איפוס למכשיר עם האפליקציה של @לא-מתייאש שחוסמת בין היתר איפוס -
@דובי-ג קשה לי להאמין שזה אפשרי עם קינגרוט
אז @danidani פרסם על אופציה בשם mtk su
תנסה את זה https://github.com/JunioJsv/mtk-easy-su/releases/download/v2.1.1/mtk-easy-su-v2.1.1.apk
אני מאמין שהנגן הזה סיני והוא עם מעד MTK כמובן
אם לא תצליח לעשות עם זה רוט תדבר איתי בפרטי או במייל -
@דובי-ג כתב בבעיה | רוט לנגן M9 (אפילו בתשלום):
@מיכאלוש הבעיה היא שלא ניתן לעשות מצב מפתחים כיון שמי שיצר את הגרסה חסם את האפשרות...
האפשרות החידה להכשיר את זה זה דרך עריכה של הסיסטם וצריבתו מחדש...
מכיר את הנגן הזה היה כה אשכולות עליו -
אני צריך להכשיר נגן M9 (להסיר אפליקציית מערכת-גלריה)
באזור המרכז-בני ברק האם משהו יכול לעשות לו רוט ולהכשיר אותו?
או שיש אפשרות לבד באופן שזה לא יהיה מסובך בוט מושרש וכדומה
(או שזה עובד עם קינגו רוט? שמעתי שמשהו הצליח דרך קינגו רוט אע"פ שזה אנדרואיד 8.1)
בתודה.@דובי-ג כתב בבעיה | רוט לנגן M9 (אפילו בתשלום):
אני צריך להכשיר נגן M9 (להסיר אפליקציית מערכת-גלריה)
באזור המרכז-בני ברק האם משהו יכול לעשות לו רוט ולהכשיר אותו?
או שיש אפשרות לבד באופן שזה לא יהיה מסובך בוט מושרש וכדומה
(או שזה עובד עם קינגו רוט? שמעתי שמשהו הצליח דרך קינגו רוט אע"פ שזה אנדרואיד 8.1)
בתודה.אני לא מכיר את הנגן הזה ספציפית אבל אני מאמין שאני יכול תשלח לי מייל
M200kosher@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות