בעיה | הסרת לוגו של הביוס
-
-
אשמח לדעת איך אני יכול להסיר את הלוגו של החברה של המחשב שלי באתחול של המחשב.
ASUS VivoBook
כתוב במדריכים שבחלון הבוט אמור להיות אופציה לחסום ת הלוגו, אבל בתכלס בחלון הבוט אני רק מוצא אופציות לאתחול ומחיקת התקנים לאתחול.
אולי אני צריך לעשות עדכון לביוס?@a-y-f תפעל לפי המדריך שלי
-
@a-y-f תפעל לפי המדריך שלי
@אליר325000 איזה מדריך? אפשר קישור?
-
אשמח לדעת איך אני יכול להסיר את הלוגו של החברה של המחשב שלי באתחול של המחשב.
ASUS VivoBook
כתוב במדריכים שבחלון הבוט אמור להיות אופציה לחסום ת הלוגו, אבל בתכלס בחלון הבוט אני רק מוצא אופציות לאתחול ומחיקת התקנים לאתחול.
אולי אני צריך לעשות עדכון לביוס? -
@מנדי-מירי
להוריד מאסוס את התוכנה
asus ai suite
ולהוריד תביוס של הלוח שלך
לפתוח תתוכנה ולעלות תביוס ואז לערוך תתמונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות