בקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט
-
@ComFix אני בור בנושא.
אתה יכול ליצור לי קובץ?@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@ComFix אני בור בנושא.
אתה יכול ליצור לי קובץ?העליתי הודעה אחת מעל.
-
@ComFix אני בור בנושא.
אתה יכול ליצור לי קובץ?@צדיק-וטוב-לו-0 טרם יקראו - אני אענה...
-
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@ComFix אני בור בנושא.
אתה יכול ליצור לי קובץ?העליתי הודעה אחת מעל.
@ComFix תודה רבה.
רק בעי' קלה:
כעת הוא הופך את כל קבצי הטקסט שבתיקה היעד.
ולא רק את הקובץ הספציפי שאותו גררתי.
יש מצב לעדכון? -
@ComFix תודה רבה.
רק בעי' קלה:
כעת הוא הופך את כל קבצי הטקסט שבתיקה היעד.
ולא רק את הקובץ הספציפי שאותו גררתי.
יש מצב לעדכון?@צדיק-וטוב-לו-0 אולי @צדיק-תמים או @NH-LOCAL יוכלו לעזור?
-
@צדיק-וטוב-לו-0 אולי @צדיק-תמים או @NH-LOCAL יוכלו לעזור?
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@צדיק-וטוב-לו-0 אולי @צדיק-תמים או @NH-LOCAL יוכלו לעזור?
זה די פשוט:
@echo off ren "%~1" "%~n1.mp4"אני חושב שזה עונה לכל הדרישות שלך:
אני מעוניין בקובץ באט, שכאשר אני גורר עליו קובץ, הוא הופך אותו מסיומת TXT ל MP4.
[עדיף שישאיר אותו בתיקיה המקורית, לא בתיקיה של הסקריפט, ושהקובץ והסקריפט לא יהיו צריכים להיות באותה תיקיה] -
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@צדיק-וטוב-לו-0 אולי @צדיק-תמים או @NH-LOCAL יוכלו לעזור?
זה די פשוט:
@echo off ren "%~1" "%~n1.mp4"אני חושב שזה עונה לכל הדרישות שלך:
אני מעוניין בקובץ באט, שכאשר אני גורר עליו קובץ, הוא הופך אותו מסיומת TXT ל MP4.
[עדיף שישאיר אותו בתיקיה המקורית, לא בתיקיה של הסקריפט, ושהקובץ והסקריפט לא יהיו צריכים להיות באותה תיקיה]@NH-LOCAL כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@צדיק-וטוב-לו-0 אולי @צדיק-תמים או @NH-LOCAL יוכלו לעזור?
זה די פשוט:
@echo off ren %1 %~n1.mp4אני חושב שזה עונה לכל הדרישות שלך:
אני מעוניין בקובץ באט, שכאשר אני גורר עליו קובץ, הוא הופך אותו מסיומת TXT ל MP4.
[עדיף שישאיר אותו בתיקיה המקורית, לא בתיקיה של הסקריפט, ושהקובץ והסקריפט לא יהיו צריכים להיות באותה תיקיה]תודה!
אבל רק דרישה אחת חסרה...@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@ComFix אני בור בנושא.
אתה יכול ליצור לי קובץ? -
@NH-LOCAL כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@צדיק-וטוב-לו-0 אולי @צדיק-תמים או @NH-LOCAL יוכלו לעזור?
זה די פשוט:
@echo off ren %1 %~n1.mp4אני חושב שזה עונה לכל הדרישות שלך:
אני מעוניין בקובץ באט, שכאשר אני גורר עליו קובץ, הוא הופך אותו מסיומת TXT ל MP4.
[עדיף שישאיר אותו בתיקיה המקורית, לא בתיקיה של הסקריפט, ושהקובץ והסקריפט לא יהיו צריכים להיות באותה תיקיה]תודה!
אבל רק דרישה אחת חסרה...@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | סקריפט לשינו סיומת קובץ טקסט:
@ComFix אני בור בנושא.
אתה יכול ליצור לי קובץ?@צדיק-וטוב-לו-0 בבקשה:
אגב, בערך באותה שיטה, אפשר ליצור קובץ שממיר קובץ טקסט רגיל לקובץ באט, בשביל "בורים" כמוך...
-
@צדיק-וטוב-לו-0 בבקשה:
אגב, בערך באותה שיטה, אפשר ליצור קובץ שממיר קובץ טקסט רגיל לקובץ באט, בשביל "בורים" כמוך...
@NH-LOCAL
מדהים.
אבל למה הוא צריך אנטר בסוף?
אי אפשר שייסגר לבד? -
@NH-LOCAL
מדהים.
אבל למה הוא צריך אנטר בסוף?
אי אפשר שייסגר לבד? -
@צדיק-וטוב-לו-0 אנטר? איזה אנטר אתה מתכוון?
@NH-LOCAL אחרי הגרירה, נפתח חלון פקודה, ולא נסגר אוטומטי, עד שלא לוחצים אנטר.
-
@NH-LOCAL אחרי הגרירה, נפתח חלון פקודה, ולא נסגר אוטומטי, עד שלא לוחצים אנטר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות