דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | root ל m390

בקשת מידע | root ל m390

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
21 פוסטים 4 כותבים 703 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שניה אחת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מישהו הצליח לעשות לנגן רוט מדרך מגיסק

    מיכאלושמ צדיק 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ש שניה אחת

      מישהו הצליח לעשות לנגן רוט מדרך מגיסק

      מיכאלושמ מנותק
      מיכאלושמ מנותק
      מיכאלוש
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שניה-אחת הרבה אנשים אני למשל...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שניה אחת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        איך ?תוכל להדריך אותי

        מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שניה אחת

          איך ?תוכל להדריך אותי

          מיכאלושמ מנותק
          מיכאלושמ מנותק
          מיכאלוש
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @שניה-אחת https://mitmachim.top/post/377852

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיכאלושמ מיכאלוש

            @שניה-אחת https://mitmachim.top/post/377852

            ש מנותק
            ש מנותק
            שניה אחת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניה אחת
            #5

            @מיכאלוש

            המדריך הנוכחי הוא רק למכשירים שיש לכם עבורו רום

            הרום שהיה באתר נגוע

            הקישור למגיסק חסום [נתיב] אבל תגיד איזה גירסא זה ואני יוריד

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שניה אחת

              @מיכאלוש

              המדריך הנוכחי הוא רק למכשירים שיש לכם עבורו רום

              הרום שהיה באתר נגוע

              הקישור למגיסק חסום [נתיב] אבל תגיד איזה גירסא זה ואני יוריד

              ש מנותק
              ש מנותק
              שניה אחת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שניה-אחת שווה לנסות עם הרום שהיה באתר ?
              וזה הקובץ 7Z או RAR?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y מנותק
                Y מנותק
                yosef368
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                לא מבין למה להסתבך ולעשות עם מג'יסק כשאפשר בקלות עם קינגרוט. לחיצה אחת וזהו

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y yosef368

                  לא מבין למה להסתבך ולעשות עם מג'יסק כשאפשר בקלות עם קינגרוט. לחיצה אחת וזהו

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שניה אחת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @yosef368 אני רוצה להגדיל את מחיצות הסיסטים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שניה אחת

                    מישהו הצליח לעשות לנגן רוט מדרך מגיסק

                    צדיק 0צ מנותק
                    צדיק 0צ מנותק
                    צדיק 0
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @שניה-אחת הנה קובץ boot מושרש שמתאים למכשיר (עם סקטאר - נשאב ע"י מירקל בוקס ממליץ לצרוב גם דרכו אבל אפשר לצרוב גם בSP flash tool לשנות את סיומת הקובץ לIMG) בוט מושרש M390.zip

                    ש 4 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • צדיק 0צ צדיק 0

                      @שניה-אחת הנה קובץ boot מושרש שמתאים למכשיר (עם סקטאר - נשאב ע"י מירקל בוקס ממליץ לצרוב גם דרכו אבל אפשר לצרוב גם בSP flash tool לשנות את סיומת הקובץ לIMG) בוט מושרש M390.zip

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שניה אחת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניה אחת
                      #10

                      @צדיק-0 זה יעבוד ???????

                      ש צדיק 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • צדיק 0צ צדיק 0

                        @שניה-אחת הנה קובץ boot מושרש שמתאים למכשיר (עם סקטאר - נשאב ע"י מירקל בוקס ממליץ לצרוב גם דרכו אבל אפשר לצרוב גם בSP flash tool לשנות את סיומת הקובץ לIMG) בוט מושרש M390.zip

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שניה אחת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שניה אחת

                          @צדיק-0 זה יעבוד ???????

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שניה אחת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @שניה-אחת אין לי מגיסק שעובד

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שניה אחת

                            @צדיק-0 זה יעבוד ???????

                            צדיק 0צ מנותק
                            צדיק 0צ מנותק
                            צדיק 0
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @שניה-אחת למה לא???

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שניה אחת

                              @שניה-אחת אין לי מגיסק שעובד

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yosef368
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @שניה-אחת לM390 אתה צריך מג'יסק ישן

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y yosef368

                                @שניה-אחת לM390 אתה צריך מג'יסק ישן

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שניה אחת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @yosef368

                                הבאסה שלא נראה לי יש ישנים בעברית
                                ואיזה גירסא לנסות

                                יש מיטשהו שיכול להעלות את מה שהוא השתמש בו

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שניה אחת

                                  @yosef368

                                  הבאסה שלא נראה לי יש ישנים בעברית
                                  ואיזה גירסא לנסות

                                  יש מיטשהו שיכול להעלות את מה שהוא השתמש בו

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yosef368
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @שניה-אחת אני השתמשתי ב22 כמדומני
                                  https://github.com/topjohnwu/Magisk/releases/download/v22.0/Magisk-v22.0.apk

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y yosef368

                                    @שניה-אחת אני השתמשתי ב22 כמדומני
                                    https://github.com/topjohnwu/Magisk/releases/download/v22.0/Magisk-v22.0.apk

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שניה אחת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניה אחת
                                    #17

                                    @yosef368 .

                                    עובד אבל כשאני כותב התקן קובץ מגיסק נסגר זה נורמלי??????
                                    screenshot_20210709-000548.jpg

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שניה אחת

                                      @yosef368 .

                                      עובד אבל כשאני כותב התקן קובץ מגיסק נסגר זה נורמלי??????
                                      screenshot_20210709-000548.jpg

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שניה אחת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניה אחת
                                      #18

                                      ניסיתי דרך קובץ והוא כותב נכשל
                                      ניסיתי התקנה ישירה והוא כתב בוצע אבל הוא לא יצר כלום בהורדות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צדיק 0צ צדיק 0

                                        @שניה-אחת הנה קובץ boot מושרש שמתאים למכשיר (עם סקטאר - נשאב ע"י מירקל בוקס ממליץ לצרוב גם דרכו אבל אפשר לצרוב גם בSP flash tool לשנות את סיומת הקובץ לIMG) בוט מושרש M390.zip

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שניה אחת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @צדיק-0 כתב בבקשת מידע | root ל m390:

                                        נשאב ע"י מירקל בוקס ממליץ לצרוב גם דרכו

                                        @צדיק-0 איך
                                        והאם אפשר לעשות מגיסק ככה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צדיק 0צ צדיק 0

                                          @שניה-אחת הנה קובץ boot מושרש שמתאים למכשיר (עם סקטאר - נשאב ע"י מירקל בוקס ממליץ לצרוב גם דרכו אבל אפשר לצרוב גם בSP flash tool לשנות את סיומת הקובץ לIMG) בוט מושרש M390.zip

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שניה אחת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @צדיק-0 כתב בבקשת מידע | root ל m390:

                                          לצרוב גם בSP flash tool לשנות את סיומת הקובץ לIMG) בוט מושרש
                                          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1698950932601-בוט-מושרש-m390.zip

                                          תכלס לא עבד לשנות שם אם מישהו יכול לעזור

                                          צדיק 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ש שניה אחת סימן נושא זה כשאלה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר