בירור | מה הם החידושים בגרסת 23H2
-
קיבלתי היום את הגרסה החדשה של ווינדוס
לא הבנתי מה הבשורה
מישהו אולי יודע על שינוי מהותי? -
קיבלתי היום את הגרסה החדשה של ווינדוס
לא הבנתי מה הבשורה
מישהו אולי יודע על שינוי מהותי? -
@ראובן-שבתי כבר דיברו על זה בעבר
כאן כתוב את האפליציות וההגדרות שנוספו
כיצד ניתן לעדכן ועוד פרטים אפשר לעיין כאן
וביתר פירוט (באמת ארוך מידי) יש לעיין כאן -
@ראובן-שבתי דיברו על 23H2, אבל מייקרוסופט שינו את זה, והודיעו שלעדכון הזה בהמשך יקראו לו 23H2,
מה שכן, היום הם הודיעו שהם שחררו את הגירסא הזו, וניתן לעיין במקורות שהבאתי ביתר פירוט את כל ההודעות שלהם -
@ראובן-שבתי מי שרשום לזה:

בגדול כבר קיבל את החידושים בתקופה הקודמת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות