בקשת מידע | לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4)
-
שלום. אני רוצה לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4) אפשר עזרה?
בעדיפות לעריכה מהמחשב@ישראל-1-0 כתב בבקשת מידע | לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4):
שלום. אני רוצה לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4) אפשר עזרה?
בעדיפות לעריכה מהמחשבכוונתך לוואצפ?
-
@ישראל-1-0 כתב בבקשת מידע | לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4):
שלום. אני רוצה לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4) אפשר עזרה?
בעדיפות לעריכה מהמחשבכוונתך לוואצפ?
@A0533057932 כן
-
-
שלום. אני רוצה לערוך אפליקציה שיעבוד בגרסת אנדרואיד נמוכה (4.4) אפשר עזרה?
בעדיפות לעריכה מהמחשב@ישראל-1-0
היה פה מישהו שהציע לזייף את התאריך, לא ברור עד כמה זה יעיל
עריכה:
עכשיו שמתי לב שזה אתה בעצמך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות