בירור | נגן m18 אנדרואיד
-
@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
משהו יכול להסביר לי איך אני מסיר את הוידאו?
@קצלנבוגןאתה השארת את האפליקציה של הסייר המקורית?
-
-
-
@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
משהו יכול להסביר לי איך אני מסיר את הוידאו?
@קצלנבוגןתמחוק עם האפליקצייה שהבאתי לך את הגלריה ואת הסייר של המכשיר המובנה
-
@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
משהו יכול להסביר לי איך אני מסיר את הוידאו?
@קצלנבוגןתמחוק עם האפליקצייה שהבאתי לך את הגלריה ואת הסייר של המכשיר המובנה
@קצלנבוגן-2 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
משהו יכול להסביר לי איך אני מסיר את הוידאו?
@קצלנבוגןתמחוק עם האפליקצייה שהבאתי לך את הגלריה ואת הסייר של המכשיר המובנה
הבעיה שהוא לא נותן אין אישור
אני מחקתי אולי את האפליקציות האחרות או אולי מהמחשב? -
@קצלנבוגן-2 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
משהו יכול להסביר לי איך אני מסיר את הוידאו?
@קצלנבוגןתמחוק עם האפליקצייה שהבאתי לך את הגלריה ואת הסייר של המכשיר המובנה
הבעיה שהוא לא נותן אין אישור
אני מחקתי אולי את האפליקציות האחרות או אולי מהמחשב?@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
@קצלנבוגן-2 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
@יאיר-32 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
משהו יכול להסביר לי איך אני מסיר את הוידאו?
@קצלנבוגןתמחוק עם האפליקצייה שהבאתי לך את הגלריה ואת הסייר של המכשיר המובנה
הבעיה שהוא לא נותן אין אישור
אני מחקתי אולי את האפליקציות האחרות או אולי מהמחשב?רוצה שליטה מרחוק עכשיו?
-
אני מאוד ממליץ ל הנגן הזה יש בו עברית וכל המפרט שלו נכון כולל הבטריה חוץ מזה שכתוב שהבלוטוס הוא דור 5.0 וראיתי באיזה אפליקציה שזה דור 4.0 והוא בקיצור הנגן הכי טוב שפגשתי{ופגשתי המון} וודאי במחיר הזה ושווה לשלם על החבילה שעולה 230 שקל כי מגיע ביחד עם זה כרטיס 256 GB אם יש לך עוד שאלות תפנה אלי
@מאיר-סויסה-0 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
אני מאוד ממליץ ל הנגן הזה
הוא נראה כמו איפון?
או שהוא קטן?
פשוט אני מחפש נגן אבל שיהיה קטן ולא מחשיד
(והייתם נקיים מהשם ומישראל) -
@מאיר-סויסה-0 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
אני מאוד ממליץ ל הנגן הזה
הוא נראה כמו איפון?
או שהוא קטן?
פשוט אני מחפש נגן אבל שיהיה קטן ולא מחשיד
(והייתם נקיים מהשם ומישראל)@בסיעתא-דשמיא כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
הוא נראה כמו איפון?
לא
@בסיעתא-דשמיא כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
או שהוא קטן?
תלוי מה אתה מחשיב קטן
@בסיעתא-דשמיא כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
פשוט אני מחפש נגן אבל שיהיה קטן ולא מחשיד
לא מחשיד את מי?
@בסיעתא-דשמיא כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
(והייתם נקיים מהשם ומישראל)
מה שאתה רוצה שלא יחשיד
זה להיות נקי מה' או מישראל?
בנגן באנדרואיד אין הבדל כמעט לבין אייפון -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
יהיה מועיל מאוד אם מישהו שכבר חסם את הנגן הזה יעשה סיכום/מדריך איך חוסמים אותו (רוט, עריכת סטטוס בר והגדרות וכל מה שצריך שם)
וכן שיעלה את הקובץ boot בשביל המג'יסקפשוט מאד לחסום תעשו רוט עם זהmtk-easy-su-v2.1.1_2.apk ואחרי זה תתקינו מגיסק ודרך סייר רוט תמחקו את זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml
@danidani כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
יהיה מועיל מאוד אם מישהו שכבר חסם את הנגן הזה יעשה סיכום/מדריך איך חוסמים אותו (רוט, עריכת סטטוס בר והגדרות וכל מה שצריך שם)
וכן שיעלה את הקובץ boot בשביל המג'יסקפשוט מאד לחסום תעשו רוט עם זהmtk-easy-su-v2.1.1_2.apk ואחרי זה תתקינו מגיסק ודרך סייר רוט תמחקו את זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml
אני הסתבכתי אם אפשר עזרה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
יהיה מועיל מאוד אם מישהו שכבר חסם את הנגן הזה יעשה סיכום/מדריך איך חוסמים אותו (רוט, עריכת סטטוס בר והגדרות וכל מה שצריך שם)
וכן שיעלה את הקובץ boot בשביל המג'יסקפשוט מאד לחסום תעשו רוט עם זהmtk-easy-su-v2.1.1_2.apk ואחרי זה תתקינו מגיסק ודרך סייר רוט תמחקו את זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml
@danidani כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | נגן m18 אנדרואיד:
יהיה מועיל מאוד אם מישהו שכבר חסם את הנגן הזה יעשה סיכום/מדריך איך חוסמים אותו (רוט, עריכת סטטוס בר והגדרות וכל מה שצריך שם)
וכן שיעלה את הקובץ boot בשביל המג'יסקפשוט מאד לחסום תעשו רוט עם זהmtk-easy-su-v2.1.1_2.apk ואחרי זה תתקינו מגיסק ודרך סייר רוט תמחקו את זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml
יש מישהו שיכול לעזור אם ההוצאה של הוי פי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות