הסבר | המרת תמונות לPDF ע"י לחיצה על לחצן ימני של אדובי
-
מישהו יודע באילו גרסאות זה עובד?
האם גם בתוכנה פרוצה זה קיים? כי לי למשל אין את האופציה הזו.
ניסיתי להבין מ כאן - https://community.adobe.com/t5/acrobat-discussions/right-click-convert-to-pdf-in-windows-10/m-p/9508626#M78733
ולא כ,כ הצלחתי....
תודה רבה! -
@31ruty78 אפשר להמיר כמה ביחד גם עם הדפסה לPDF.
פשוט בוחרים את כל התמונות ואז לחיצה ימנית, הדפס, בוחרים לPDF וזה מדפיס את כולם יחד לתוך קובץ אחד. -
@Whenever
צריכה בשביל לקוח שביקש דווקא את האופציה המובנית שיש לאדובי,
שבהתקנה או איכשהו להגדיר אח"כ שזה יפתח בתפריט לחיצה ימנית. -
-
@31ruty78
א. יש את האפשרות הזו בתוכנה

ב. אצלי אישית מופיע אפשרות כזו בלחצן ימני על תמונה.
הבעיה שאצלכם זה לא מופיע? -
@31ruty78 כתב בהסבר | המרת תמונות לPDF ע"י לחיצה על לחצן ימני של אדובי:
קליק ימני על התמונה נותן אופציה כזו?
כן
הנה למשל

אני משתמש בגירסה שהעלה @יוסי-מחשבים כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות