עזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?)
-
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
אני רוצה ליצור מחיצה אחת
אין לך שמה חומר (במחיצה השניה)?
@משחזר-מידע לא שידוע לי ( אני כבר לא זוכר אם היה שם משהו ) כתוב שהוא לא הוקצה ואם יש צורך למחוק הכל אז אין לי בעיה
-
@משחזר-מידע לא שידוע לי ( אני כבר לא זוכר אם היה שם משהו ) כתוב שהוא לא הוקצה ואם יש צורך למחוק הכל אז אין לי בעיה
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
לא שידוע לי
אין לי בעיה עם זה
רק לומר לך שאם תזכר שהיה לך חומר שמה
אז הלך
לעצם השאלה
המחיצה השניה כבר הוקצה ?
אם כן תצטרך קודם למחוקותו
ורק לאחר מכן תוכל להרחיב את הנוכחי עד הסוף
אם אין מחיצה אז כמו ש @klopkk כתב
רק להרחיב את הנוכחית עד הסוף -
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
לא שידוע לי
אין לי בעיה עם זה
רק לומר לך שאם תזכר שהיה לך חומר שמה
אז הלך
לעצם השאלה
המחיצה השניה כבר הוקצה ?
אם כן תצטרך קודם למחוקותו
ורק לאחר מכן תוכל להרחיב את הנוכחי עד הסוף
אם אין מחיצה אז כמו ש @klopkk כתב
רק להרחיב את הנוכחית עד הסוף@משחזר-מידע האמת חידשת לי שיש כזה מצב שיש חומר במחיצה השניה רק שאין אפשרות לגשת אליו
-
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
לא שידוע לי
אין לי בעיה עם זה
רק לומר לך שאם תזכר שהיה לך חומר שמה
אז הלך
לעצם השאלה
המחיצה השניה כבר הוקצה ?
אם כן תצטרך קודם למחוקותו
ורק לאחר מכן תוכל להרחיב את הנוכחי עד הסוף
אם אין מחיצה אז כמו ש @klopkk כתב
רק להרחיב את הנוכחית עד הסוף@משחזר-מידע הנה תמונה של הניהול דיסקים תגיד לי מה לעשות

אגב איך זה שאתה מחובר לא רואים למטה
-
@משחזר-מידע הנה תמונה של הניהול דיסקים תגיד לי מה לעשות

אגב איך זה שאתה מחובר לא רואים למטה
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
הנה תמונה של הניהול דיסקים תגיד לי מה לעשות
קליק ימני על F לא על הריק (לא הוקצה)
וכמו ש @klopkk הסביר -
@משחזר-מידע הנה תמונה של הניהול דיסקים תגיד לי מה לעשות

אגב איך זה שאתה מחובר לא רואים למטה
-
@klopkk אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
יהיה לך הכי קל דרך תוכנה חיצונית
אולי diskpart ?
(אמממ עוד יותר מסובך, אה ?!) -
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
איזה תוכנה צריך
אני הייתי הולך על minitool partition wizard
מה אומר מיסטר @klopkk ? -
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
איזה תוכנה צריך
אני הייתי הולך על minitool partition wizard
מה אומר מיסטר @klopkk ?@משחזר-מידע איתה לא השתמשתי אז אני לא יכול להמליץ
-
@משחזר-מידע איתה לא השתמשתי אז אני לא יכול להמליץ
-
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
מה הלאה?
קליק ימני על הF יש לך resize\move partiton ?
-
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?):
מה הלאה?
קליק ימני על הF יש לך resize\move partiton ?
@משחזר-מידע אוקיי וזה מוחק הכל נכון כאילו מה שבמחיצה השניה או את כל הכונן
-
@משחזר-מידע אוקיי וזה מוחק הכל נכון כאילו מה שבמחיצה השניה או את כל הכונן
-
@משחזר-מידע אוקיי וזה מוחק הכל נכון כאילו מה שבמחיצה השניה או את כל הכונן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


זה אחרי ששיניתי לגבול של הקיבולת