עזרה | בקשת עזרה מייל אאוטלוק
-
מצורף שתי תמונות של מייל אאוטלוק התמונה הראשונה זה של מייל אאוטלוק כמו שתמיד היה והשני זה מה שמותקן לי על המחשב[ברישיון],
אשמח לדעת איך אני יכול להתקין שיהיה לי את הנורמלי ולא את החדש

-
מצורף שתי תמונות של מייל אאוטלוק התמונה הראשונה זה של מייל אאוטלוק כמו שתמיד היה והשני זה מה שמותקן לי על המחשב[ברישיון],
אשמח לדעת איך אני יכול להתקין שיהיה לי את הנורמלי ולא את החדש

@דוד-ק-0 כתב בעזרה | בקשת עזרה מייל אאוטלוק:
מצורף שתי תמונות של מייל אאוטלוק התמונה הראשונה זה של מייל אאוטלוק כמו שתמיד היה והשני זה מה שמותקן לי על המחשב[ברישיון],
אשמח לדעת איך אני יכול להתקין שיהיה לי את הנורמלי ולא את החדשלך ללשונית "עזרה", יש שם לחצן שמחזיר אותך לאאוטלוק הישן

-
@דוד-ק-0 כתב בעזרה | בקשת עזרה מייל אאוטלוק:
מצורף שתי תמונות של מייל אאוטלוק התמונה הראשונה זה של מייל אאוטלוק כמו שתמיד היה והשני זה מה שמותקן לי על המחשב[ברישיון],
אשמח לדעת איך אני יכול להתקין שיהיה לי את הנורמלי ולא את החדשלך ללשונית "עזרה", יש שם לחצן שמחזיר אותך לאאוטלוק הישן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
