דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | אני מנסה להתקין את התוכנה של המרת קבצים ולא הולך לי מישהו יכול לעזור?

עזרה | אני מנסה להתקין את התוכנה של המרת קבצים ולא הולך לי מישהו יכול לעזור?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
15 פוסטים 3 כותבים 360 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב ברי קלמנוביץ

    יש לי ווינדוס 7 32 סיביות, אני מנסה להתקין את התוכנה של המרת קבצים המוכרת Format Factory
    ונפתח לי החלונית הבאה:לכידה.PNG
    אני מנסה להתקין את מה שהוא כותב וזה נתקע באמצע.
    יש מה לעשות??

    ישראל 142י מנותק
    ישראל 142י מנותק
    ישראל 142
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @ברי-קלמנוביץ
    ניסית דרך כאן?
    48d976b4-e338-4aae-8a4f-c56656cfae85-image.png

    טכנאי מחשבים

    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ישראל 142י ישראל 142

      @ברי-קלמנוביץ
      ניסית דרך כאן?
      48d976b4-e338-4aae-8a4f-c56656cfae85-image.png

      ב מנותק
      ב מנותק
      ברי קלמנוביץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
      #3

      @ישראל-142 אין לי כזו תקיה
      איך מוצאים אותה??

      ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב ברי קלמנוביץ

        @ישראל-142 אין לי כזו תקיה
        איך מוצאים אותה??

        ישראל 142י מנותק
        ישראל 142י מנותק
        ישראל 142
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @ברי-קלמנוביץ
        איזה מערכת הפעלה יש לך?

        טכנאי מחשבים

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ישראל 142י ישראל 142

          @ברי-קלמנוביץ
          איזה מערכת הפעלה יש לך?

          ב מנותק
          ב מנותק
          ברי קלמנוביץ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @ישראל-142 ווינדוס 7 32 סיביות, גירסה Uitimate

          ישראל 142י 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ב ברי קלמנוביץ

            @ישראל-142 ווינדוס 7 32 סיביות, גירסה Uitimate

            ישראל 142י מנותק
            ישראל 142י מנותק
            ישראל 142
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @ברי-קלמנוביץ
            אז תיכנס לזה דרך הוספה והסרה של תוכנות
            61e047f2-e27d-49e3-b7db-9db99f2d8268-image.png

            טכנאי מחשבים

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישראל 142י ישראל 142

              @ברי-קלמנוביץ
              אז תיכנס לזה דרך הוספה והסרה של תוכנות
              61e047f2-e27d-49e3-b7db-9db99f2d8268-image.png

              ב מנותק
              ב מנותק
              ברי קלמנוביץ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @ישראל-142 נראה לי שמצאתי את התיקיה סימנתי וזה לא עזר, מה עושים?

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב ברי קלמנוביץ

                @ישראל-142 נראה לי שמצאתי את התיקיה סימנתי וזה לא עזר, מה עושים?

                ב מנותק
                ב מנותק
                ברי קלמנוביץ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @ברי-קלמנוביץ יכול להיות שצריך הפעלה מחדש??

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב ברי קלמנוביץ

                  @ישראל-142 ווינדוס 7 32 סיביות, גירסה Uitimate

                  ישראל 142י מנותק
                  ישראל 142י מנותק
                  ישראל 142
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                  #9

                  @ברי-קלמנוביץ כתב בעזרה | אני מנסה להתקין את התוכנה של המרת קבצים ולא הולך לי מישהו יכול לעזור?:

                  ווינדוס 7 32 סיביות, גירסה Uitimate

                  בכל מקרה אני לא חושב שהגירסה הזאת אמורה לעבוד בווינדוס הזה (32 סיביות), זה אמור להתאים אבל הקישור לא נפתח לי
                  a5b4e73a-422e-4f0a-9426-b93c5aa47322-image.png

                  עריכה: זה לא אמור לעבוד ב 32 bit !!
                  e72d47fd-a672-43da-bf41-8c7cf47c1f35-image.png

                  טכנאי מחשבים

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישראל 142י ישראל 142

                    @ברי-קלמנוביץ כתב בעזרה | אני מנסה להתקין את התוכנה של המרת קבצים ולא הולך לי מישהו יכול לעזור?:

                    ווינדוס 7 32 סיביות, גירסה Uitimate

                    בכל מקרה אני לא חושב שהגירסה הזאת אמורה לעבוד בווינדוס הזה (32 סיביות), זה אמור להתאים אבל הקישור לא נפתח לי
                    a5b4e73a-422e-4f0a-9426-b93c5aa47322-image.png

                    עריכה: זה לא אמור לעבוד ב 32 bit !!
                    e72d47fd-a672-43da-bf41-8c7cf47c1f35-image.png

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    ברי קלמנוביץ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @ישראל-142 בקיצור אין מה לעשות?

                    ישראל 142י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ב ברי קלמנוביץ

                      @ישראל-142 בקיצור אין מה לעשות?

                      ישראל 142י מנותק
                      ישראל 142י מנותק
                      ישראל 142
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @ברי-קלמנוביץ
                      אם אני אמצא קישור לגרסה שמיועדת ל 32bit , אני אשתף

                      טכנאי מחשבים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב ברי קלמנוביץ

                        יש לי ווינדוס 7 32 סיביות, אני מנסה להתקין את התוכנה של המרת קבצים המוכרת Format Factory
                        ונפתח לי החלונית הבאה:לכידה.PNG
                        אני מנסה להתקין את מה שהוא כותב וזה נתקע באמצע.
                        יש מה לעשות??

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
                        #12

                        @ברי-קלמנוביץ
                        אתה צריך נט 4
                        עברית
                        https://www.microsoft.com/he-il/download/details.aspx?id=17718
                        אנגלית
                        https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17718
                        התוכנה פורמטפקטורי היא מיועדת ל32 ו64

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב ברי קלמנוביץ

                          @ישראל-142 בקיצור אין מה לעשות?

                          ישראל 142י מנותק
                          ישראל 142י מנותק
                          ישראל 142
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                          #13

                          @ברי-קלמנוביץ
                          אולי זה יעבוד לך זה גרסה ניידת, ולא צריך התקנה
                          Format Factory PortableV 5.12.2.0

                          זה עובד או לא?

                          טכנאי מחשבים

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראל 142י ישראל 142

                            @ברי-קלמנוביץ
                            אולי זה יעבוד לך זה גרסה ניידת, ולא צריך התקנה
                            Format Factory PortableV 5.12.2.0

                            זה עובד או לא?

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            ברי קלמנוביץ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
                            #14

                            @ישראל-142 אחרי שהתקנתי את הנט מופיעה לי החלונית הבאה:
                            לכידה.PNG
                            מה עושים הלאה??

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב ברי קלמנוביץ

                              @ישראל-142 אחרי שהתקנתי את הנט מופיעה לי החלונית הבאה:
                              לכידה.PNG
                              מה עושים הלאה??

                              E מנותק
                              E מנותק
                              ejay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @ברי-קלמנוביץ
                              אתה צריך להתקין את 2015
                              https://visualstudio.microsoft.com/vs/older-downloads/

                              קיימת חבילה שכוללת את כול הגירסאות Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010-2012-2013-2019 מומלץ להתקין אותה
                              https://github.com/abbodi1406/vcredist/releases

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר