בעיה | איך אני מעלה מערכת הפעלה דרך הביוס בלנובו טינקפד
-
איך אני מעלה מערכת הפעלה בלנובו טינקפד?
הבעייה היא שאם סתם לוחצים על המקשים למעלה זה לא יעשה כלום, חייבים ללחו גם על fn ואנילא מצליח להעלות את הביוס. -
איך אני מעלה מערכת הפעלה בלנובו טינקפד?
הבעייה היא שאם סתם לוחצים על המקשים למעלה זה לא יעשה כלום, חייבים ללחו גם על fn ואנילא מצליח להעלות את הביוס. -
@יחיאל-האלוף
לא צריך FN
תנסה f12 או ecs
או

@משה-מזרחי manu boot?
-
@משה-מזרחי manu boot?
-
איך אני מעלה מערכת הפעלה בלנובו טינקפד?
הבעייה היא שאם סתם לוחצים על המקשים למעלה זה לא יעשה כלום, חייבים ללחו גם על fn ואנילא מצליח להעלות את הביוס.@יחיאל-האלוף אין את הלחצן של לנובו (החץ של פרסה)
-
איך אני מעלה מערכת הפעלה בלנובו טינקפד?
הבעייה היא שאם סתם לוחצים על המקשים למעלה זה לא יעשה כלום, חייבים ללחו גם על fn ואנילא מצליח להעלות את הביוס.@יחיאל-האלוף
תנסה עם זה
https://mitmachim.top/post/630588
הכי פשוט
עובד מעולה - מנסיון -
@יחיאל-האלוף
לא צריך FN
תנסה f12 או ecs
או

@משה-מזרחי כתב בבעיה | איך אני מעלה מערכת הפעלה דרך הביוס בלנובו טינקפד:
לא צריך FN
יש מקלדות בניידים שכן...
אבל אפשר ללחוץ fn + esc ואז מספיק רק את אחד ה F...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות