בעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק
-
@אני-אני-אני זה בתור תיקיה שמורה ( כל תיקיית האנדרואיד)
@נרוש
תפתח את הגיבוי עם zip7 ותחלץ את מחיצת logo
בנוסף תוריד סקאטר ואת sp flash tool https://spflashtool.com/download/SP_Flash_Tool_v5.1924_Win.zip -
@נרוש
תפתח את הגיבוי עם zip7 ותחלץ את מחיצת logo
בנוסף תוריד סקאטר ואת sp flash tool https://spflashtool.com/download/SP_Flash_Tool_v5.1924_Win.zip@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
ותחלץ את מחיצת logo
בנוסף תוריד סקאטרסורי, אבל איפה מחיצת ה logo ומאיפה אני מוריד סקאטר?
סליחה על האי הבנה
ותודה -
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
ותחלץ את מחיצת logo
בנוסף תוריד סקאטרסורי, אבל איפה מחיצת ה logo ומאיפה אני מוריד סקאטר?
סליחה על האי הבנה
ותודה@נרוש כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
אבל איפה מחיצת ה logo
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
תפתח את הגיבוי עם zip7 ותחלץ את מחיצת logo
@נרוש כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
מאיפה אני מוריד סקאטר?
אם תענה לי על זה תחסוך זמן בכך שאדע היכן אתה אוחז
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
איך רוטטת את המכשיר?
-
@נרוש כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
אבל איפה מחיצת ה logo
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
תפתח את הגיבוי עם zip7 ותחלץ את מחיצת logo
@נרוש כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
מאיפה אני מוריד סקאטר?
אם תענה לי על זה תחסוך זמן בכך שאדע היכן אתה אוחז
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
איך רוטטת את המכשיר?
@אני-אני-אני עם התוכנה SP שהבאת למעלה
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
ואת sp flash tool https://spflashtool.com/download/SP_Flash_Tool_v5.1924_Win.zip
זהעם זה רוטטתי
-
@אני-אני-אני עם התוכנה SP שהבאת למעלה
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
ואת sp flash tool https://spflashtool.com/download/SP_Flash_Tool_v5.1924_Win.zip
זהעם זה רוטטתי
-
@נרוש
אם כך השתמשת גם ב scaater נכון?@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
אם כך השתמשת גם ב scaater נכון?
וואלה לא יודע עשיתי לפי המדריך למעלה לא זוכר מה זה...
-
@נרוש
אם כך השתמשת גם ב scaater נכון?@אני-אני-אני אם נעשה שליטה מרחוק זה יפתור הכל?
-
@אני-אני-אני אם נעשה שליטה מרחוק זה יפתור הכל?
-
@נרוש
הקובץ גיבוי על המחשב שלך?
א"כ שלח team viewer@אני-אני-אני אני יכול לשוחח איתך בצ'אט בפרטי?
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
א"כ שלח team viewer
סליחה אבל מה זה? סורי על הבורות
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
הקובץ גיבוי על המחשב שלך?
כן
-
@אני-אני-אני אני יכול לשוחח איתך בצ'אט בפרטי?
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
א"כ שלח team viewer
סליחה אבל מה זה? סורי על הבורות
@אני-אני-אני כתב בבעיה | בטעות מחקתי קובץ במג'יסק:
הקובץ גיבוי על המחשב שלך?
כן
@נרוש
תוריד את זה ותשלח לי מזהה וסיסמא
https://150.co.il/downloads/TeamViewerQS15.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות