איזה נגנים אתם מכירים.
-
אולטרה אקס אחלה נגן, לא קטן מידיי לא גדול מידיי
נוח עובד טוב, הרבה משחקים, אפליקציות,
( אין אפשרות להתקנת אפליקציות בתוך הנגן )
בקיצור יש לי את זה ואני מאוד נהנה מי זה. -
@חייים כל העניין הוא שתאמר לנו את הדגם..
-
@חייים אולי אפילו תמונה ונצליח בעז"ה לזהות
-
אולטרה אקס אחלה נגן, לא קטן מידיי לא גדול מידיי
נוח עובד טוב, הרבה משחקים, אפליקציות,
( אין אפשרות להתקנת אפליקציות בתוך הנגן )
בקיצור יש לי את זה ואני מאוד נהנה מי זה.@יוני-מחשבים יולטרה מקס זה לא סופר סטאר נכון?!
-
@יוני-מחשבים יולטרה מקס זה לא סופר סטאר נכון?!
מישהו יודע להגיד לי מה ההבדל בין יולטרה S ליולטרה מקס
-
מישהו יודע להגיד לי מה ההבדל בין יולטרה S ליולטרה מקס
@דודי-ענהאל נתת את הקישור של ULTRA S גם באולטרה מקס
-
@דודי-ענהאל נתת את הקישור של ULTRA S גם באולטרה מקס
@שמואל5 תיקנתי!
-
@יוני-מחשבים יולטרה מקס זה לא סופר סטאר נכון?!
@דודי-ענהאל לא זה לא סופר סטאר
-
לי יש M400 של DEELIFE אנדרואיד 8.1 עם שירותי גוגל בשונה מהM18 נגן מעולה מסך גדול ובהירות מטורפת (בM390 לא הייתי רואה כלום בשמש ובזה רואים מדהים) חיסרון שהבטריה יחסית נגמרת מהר אבל שוב רק יחסית.. למה שזה נותן זה מעולה!!!!
@yosef368 עם מצלמה?
ומחיר? -
@yosef368 עם מצלמה?
ומחיר?@חייל-של-מה-מ בלי מצלמה. מחיר בבין 205 ל225 עולה ויורד כל הזמן
-
מ מטריה התייחס לנושא זה ב
-
T Tem התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות