בעיה | איך אני מסיר מערכת הפעלה מ"דואל בוט"
-
התקנתי לינוקס בדואל בוט ע''פ המדריך של @מישהו12 ועכשיו אני מעוניין להסיר אותו..
איך אני יכול לעשות את זה? -
התקנתי לינוקס בדואל בוט ע''פ המדריך של @מישהו12 ועכשיו אני מעוניין להסיר אותו..
איך אני יכול לעשות את זה? -
@ejay תודה רבה.
נשמח להסבר קצר.. -
@ejay תודה רבה.
נשמח להסבר קצר..@חייל-של-מה-מ
תקרא שם יש גם תמונות -
@ejay תודה רבה.
נשמח להסבר קצר..@חייל-של-מה-מ
לחיצה על מקש ווינדוס + המקש X > ניהול דיסקים,
זהה אתת המחיצותת של אונבטו ותעשה אתחול
אח"כ תלחץ על הכונן של הווינדוס ותעשה "הרחב"התוכן שיש באובנטו נמחק
-
@חייל-של-מה-מ
לחיצה על מקש ווינדוס + המקש X > ניהול דיסקים,
זהה אתת המחיצותת של אונבטו ותעשה אתחול
אח"כ תלחץ על הכונן של הווינדוס ותעשה "הרחב"התוכן שיש באובנטו נמחק
@אני-אני-אני איך אני יודע איזה מחיצות הם של האובנטו?
-
@אני-אני-אני איך אני יודע איזה מחיצות הם של האובנטו?
@חייל-של-מה-מ
אם התקנת אתה אמור לדעת
תעלה צילו"מ של ניהול דיסקים אולי אוכל לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות