בעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...
-
@משחזר-מידע כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
@אברהם-שמואל נראה שהבעיה בדיסק
איזה. 100 גיגה בייט ועליו מותקן הווינדוס C ?
או D?
שזה 1 טרה SSD
ומה אני יכול לעשות לגבי זה?@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
איזה. 100 גיגה בייט ועליו מותקן הווינדוס C ?
או D?מדובר באותו דיסק שמחולק למחיצות
-
@משחזר-מידע כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
@אברהם-שמואל נראה שהבעיה בדיסק
איזה. 100 גיגה בייט ועליו מותקן הווינדוס C ?
או D?
שזה 1 טרה SSD
ומה אני יכול לעשות לגבי זה?@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
ומה אני יכול לעשות לגבי זה?
צילומ של דוח הSMART תהיה התחלה טובה
-
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
איזה. 100 גיגה בייט ועליו מותקן הווינדוס C ?
או D?מדובר באותו דיסק שמחולק למחיצות
@משחזר-מידע כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
איזה. 100 גיגה בייט ועליו מותקן הווינדוס C ?
או D?מדובר באותו דיסק שמחולק למחיצות
איך אני פותר את זה?
-
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
ומה אני יכול לעשות לגבי זה?
צילומ של דוח הSMART תהיה התחלה טובה
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
איך אני פותר את זה?
@משחזר-מידע כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
צילומ של דוח הSMART תהיה התחלה טובה
-
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
איך אני פותר את זה?
@משחזר-מידע כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
צילומ של דוח הSMART תהיה התחלה טובה
פוסט זה נמחק! -
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
איך אני פותר את זה?
@משחזר-מידע כתב בבעיה | המחשב כל הזמן נתקע או לא מגיב...:
צילומ של דוח הSMART תהיה התחלה טובה
@משחזר-מידע זה טוב?

-
@משחזר-מידע זה טוב?

-
@אברהם-שמואל
לא
זה לא כל השורות -
@אברהם-שמואל
עדיין יש שורות מכוסות
תעשה שתי צילומים
ותחכה ל@משחזר-מידע -
@אברהם-שמואל אני הייתי פותח את קופסת הSSD להבין איזה צ'יפים יש בפנים
-
@אברהם-שמואל אני הייתי פותח את קופסת הSSD להבין איזה צ'יפים יש בפנים
-
@משחזר-מידע
מה האבחון מצד הדוח?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

