איך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???
-
@פקז הוא לא צריך למחוק את הגיבוי שנוצר?
@שניאור-שמח
לא נוצר גיבוי -
@פקז הוא לא צריך למחוק את הגיבוי שנוצר?
-
@שניאור-שמח
לא נוצר גיבוי@אני-אני-אני בטוח כי כשאני שיניתי שם אז נוצר גיבוי..
-
@פקז כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם תלך לדפדפן ותעשה חיפוש, ואם לא תצליח תאתחל ואז תחפש עוד פעם
אני אוחז עדיין כאן.
מה הלאה? -
@פקז כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם תלך לדפדפן ותעשה חיפוש, ואם לא תצליח תאתחל ואז תחפש עוד פעם
אני אוחז עדיין כאן.
מה הלאה? -
@לשם
זהו לא צריך עוד משהו כרגע תצא החוצה ותעבור לדפדפן ונסה לגלוש אם עדין לא עובד תפעיל מחדש@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
זהו לא צריך עוד משהו כרגע תצא החוצה ותעבור לדפדפן ונסה לגלוש אם עדין לא עובד תפעיל מחדשאבל עדיין לא שינתי את ההרשאה
-
@אני-אני-אני בטוח כי כשאני שיניתי שם אז נוצר גיבוי..
@שניאור-שמח כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
בטוח כי כשאני שיניתי שם אז נוצר גיבוי..
אם אתה עורך קובץ נוצר גיבוי (ואין חובה למחוק אותו) אם אתה מחליף קובץ לא נוצר גיבוי
-
@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
זהו לא צריך עוד משהו כרגע תצא החוצה ותעבור לדפדפן ונסה לגלוש אם עדין לא עובד תפעיל מחדשאבל עדיין לא שינתי את ההרשאה
@לשם אז תשנה.
-
@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
זהו לא צריך עוד משהו כרגע תצא החוצה ותעבור לדפדפן ונסה לגלוש אם עדין לא עובד תפעיל מחדשאבל עדיין לא שינתי את ההרשאה
-
@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
זהו לא צריך עוד משהו כרגע תצא החוצה ותעבור לדפדפן ונסה לגלוש אם עדין לא עובד תפעיל מחדשאבל עדיין לא שינתי את ההרשאה
@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
גם לא מחקת את הקובץ כך שמסתבר שההרשאות נשארו
צלם רגע את הקובץ מבחוץמה זה אומר מבחוץ?
-
@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
גם לא מחקת את הקובץ כך שמסתבר שההרשאות נשארו
צלם רגע את הקובץ מבחוץמה זה אומר מבחוץ?
-
@לשם
?
ניסית לעשות חיפוש בדפדפן?@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
?
ניסית לעשות חיפוש בדפדפן?לא מחפש ועוד לא עשיתי שינוי הרשאה כי לא הבנתי איפה נמצא property
-
@פקז כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם את הקובץ ולא את מה שכתוב בו

-
@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
?
ניסית לעשות חיפוש בדפדפן?לא מחפש ועוד לא עשיתי שינוי הרשאה כי לא הבנתי איפה נמצא property
-
@פקז כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם לחיצה ארוכה על הקובץ
זה נראה שההרשאה נשארה, לא?

-
@פקז כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם את הקובץ ולא את מה שכתוב בו

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות