עזרה בהפעלה של jelly
-
כפתורי הווליום אכן זה למעלה ולמטה
אבל כפתור ההפעלה לא מגיב לבחירה,
מצד שני, הוא לא תפקד גם לפני זה בהדלקה פשוטה, אז אני לא יודע אם הוא עובד
מאידך גיסא, אם הוא לא עובד אז איך הגעתי למצב הזה בכלל, בהנחה שמן הסתם צריך להשתמש גם בכפתור ההפעלה כדי להגיע למצב הזה, לא? -
כפתורי הווליום אכן זה למעלה ולמטה
אבל כפתור ההפעלה לא מגיב לבחירה,
מצד שני, הוא לא תפקד גם לפני זה בהדלקה פשוטה, אז אני לא יודע אם הוא עובד
מאידך גיסא, אם הוא לא עובד אז איך הגעתי למצב הזה בכלל, בהנחה שמן הסתם צריך להשתמש גם בכפתור ההפעלה כדי להגיע למצב הזה, לא? -
@mebmeb112 יש מכשירים שבהם הווליום תחתון זה לדיפדוף,
והווליום עליון זה לבחירה.אתה יכול לנסות גם ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי,
או לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי וווליום עליון -
@פקז תודה רבה
בכל מקרה האם חשוב להשאיר את הפלאפון במצב הזה או שאני יכול להשאיר אותו לגמור את הבטריה או להוציא אותה בעצמי ולהמשיך לנסות להפעיל אותו רגיל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


