איך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???
-
-
@פקז זה עדיין רלוונטי?
-
-
@פקז זה עדיין רלוונטי?
-
@פקז בדיוק לפני כמה ימי הייתי צריך שם משהו בשביל לחסום את החנות אז... יש לי שם שתי שורות. אני שניה שולח לך צילום מסך.
-
@פקז בדיוק לפני כמה ימי הייתי צריך שם משהו בשביל לחסום את החנות אז... יש לי שם שתי שורות. אני שניה שולח לך צילום מסך.
-
@לשם
תעביר את הקובץ למכשיר ובעמודה השניה תלך לנתיב לעיל
עכשיו תחלץ לחיצה ארוכה על הקובץ שהעתקת לזיכרון המכשיר יפתח חלון תלחץ על copy יקפוץ שוב חלון תלחץ על ok תפעיל מחדש את הפון ותראה אם עובד
(כמובן אין אחריות) -
@פקז בהתחלה היה שתיים ואז הוספתי שתי שורות.. כי דוד חזן לא ידע מה מהם חוסמת..

-
@פקז בהתחלה היה שתיים ואז הוספתי שתי שורות.. כי דוד חזן לא ידע מה מהם חוסמת..

-
-
פוסט זה נמחק!
-
@לשם
לא, ממש לא בסדר
לאיפה העתקת אותו?
שלא יעשה בעיות?@אני-אני-אני כתב באיך אני מתקין גוגל וג'ימייל כולל צאט וואצפ וכל מה שנדרש???:
@לשם
לא, ממש לא בסדר
לאיפה העתקת אותו?
שלא יעשה בעיות?התקנתי אותו ועשיתי פתח באמצעות אותו תוכנה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות