בעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11
-
@משה-k כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
מישהו יכול לעזור לי שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11
דחוף המחשב לא שלייש פה מדריך יוטיוב קל ופשוט איך להכנס ללא סיסמה...
מדריך@יוסף-אלחנן עובד גם בוינדוס 10?
-
@יוסף-אלחנן עובד גם בוינדוס 10?
-
@משה-k כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
מישהו יכול לעזור לי שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11
דחוף המחשב לא שלייש פה מדריך יוטיוב קל ופשוט איך להכנס ללא סיסמה...
מדריך@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@משה-k כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
מישהו יכול לעזור לי שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11
דחוף המחשב לא שלייש פה מדריך יוטיוב קל ופשוט איך להכנס ללא סיסמה...
מדריךלכאורה זה כבר לא עובד...
@a-y-f כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@יוסף-אלחנן עובד גם בוינדוס 10?
@THMHE כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@a-y-f למה שלא תנסה ותעדכן אותנו...
עריכה: אם אתה רוצה דרך לאפס את הסיסמה לווינ 10 אז יש לך כאן מדריךזה עבד בעבר בווינדוס 10 ואז חסמו בהגדרות מתקדמות גישה לCMD ללא קוד ואז מצאו את הפיתרון השני רק מה שכמו שכתבתי זה כבר לא כ"כ עובד...
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@משה-k כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
מישהו יכול לעזור לי שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11
דחוף המחשב לא שלייש פה מדריך יוטיוב קל ופשוט איך להכנס ללא סיסמה...
מדריךלכאורה זה כבר לא עובד...
@a-y-f כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@יוסף-אלחנן עובד גם בוינדוס 10?
@THMHE כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@a-y-f למה שלא תנסה ותעדכן אותנו...
עריכה: אם אתה רוצה דרך לאפס את הסיסמה לווינ 10 אז יש לך כאן מדריךזה עבד בעבר בווינדוס 10 ואז חסמו בהגדרות מתקדמות גישה לCMD ללא קוד ואז מצאו את הפיתרון השני רק מה שכמו שכתבתי זה כבר לא כ"כ עובד...
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@משה-k כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
מישהו יכול לעזור לי שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11
דחוף המחשב לא שלייש פה מדריך יוטיוב קל ופשוט איך להכנס ללא סיסמה...
מדריךלכאורה זה כבר לא עובד...
@a-y-f כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@יוסף-אלחנן עובד גם בוינדוס 10?
@THMHE כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@a-y-f למה שלא תנסה ותעדכן אותנו...
עריכה: אם אתה רוצה דרך לאפס את הסיסמה לווינ 10 אז יש לך כאן מדריךזה עבד בעבר בווינדוס 10 ואז חסמו בהגדרות מתקדמות גישה לCMD ללא קוד ואז מצאו את הפיתרון השני רק מה שכמו שכתבתי זה כבר לא כ"כ עובד...
-
@דאבל כתב בבעיה | שכחתי סיסמא למחשב ווינדוס 11:
@2580 הדרך הכי קלה זה דיסק טכנאים, ואם רוצים עם פקודות אפשר עם לינוקס ככה שיש הרשאות
הבנתי את הטעות שלך הגבת לי ולא אני שאלתי אלא @משה-k בכל אופן לגבי דיסק טכנאים אתה די צודק רק צריך לדעת להשתמש בו ודרך לינוקס לא בדיוק הבנתי אותך איך אפשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות