דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום

בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
168 פוסטים 13 כותבים 8.8k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק קצלנבוגן

    @danidani
    התכוונתי שאמרו בפורום שלנגנים האלה הצריבה לא עובדת אז שאלתי עם מה שאמרת שהצריבה לא עובדת האם דיברת על האם 18 ולכן שאלתי עם זה לא עבד מניסיון

    D מנותק
    D מנותק
    danidani
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #154

    @קצלנבוגן כן דיברתי על ה m 18

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ק מנותק
      ק מנותק
      קצלנבוגן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קצלנבוגן
      #155

      @מיכאל-ליבוביץ
      א"כ תוכל לצרוב רק דרך מה שאמרתי למעלה דרך ADB
      עריכה: בעצם @danidani תעלה את הקובץ ונצרוב אותו בADB

      D תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק קצלנבוגן

        @מיכאל-ליבוביץ
        א"כ תוכל לצרוב רק דרך מה שאמרתי למעלה דרך ADB
        עריכה: בעצם @danidani תעלה את הקובץ ונצרוב אותו בADB

        D מנותק
        D מנותק
        danidani
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #156

        @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D danidani

          @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

          ק מנותק
          ק מנותק
          קצלנבוגן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #157

          @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

          @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

          אפשר כמדומני לצרוב כל מחיצה בפי עצמה במצב פסטבוסט

          D תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קצלנבוגן

            @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

            @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

            אפשר כמדומני לצרוב כל מחיצה בפי עצמה במצב פסטבוסט

            D מנותק
            D מנותק
            danidani
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #158

            @קצלנבוגן הדרייב שלי מלא אעלה עוד מעט בעזרת השם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • D danidani

              @קצלנבוגן נזכרתי שאא לצרוב ב sp למכשיר הזהנסיתי בהרבה גירסאות אם יש לו מירקל הוא יצליח

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמעון pc
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #159

              @danidani m18?
              צרבתי לו רק בsp ועבד לי תמיד אפילו בלי לפתוח בוטלואדר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ק מנותק
                ק מנותק
                קצלנבוגן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי קצלנבוגן
                #160

                @מיכאל-ליבוביץ
                תעדכן מתי אתה רוצה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קצלנבוגן

                  @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                  לא אולי בהמשך עוד שעה שעתיים... אתה תוכל?

                  לאיזה מייל תשלח את הקוד?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מיכאל ליבוביץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #161

                  @קצלנבוגן איזה קוד?

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מיכאל ליבוביץ

                    @קצלנבוגן איזה קוד?

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קצלנבוגן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #162

                    @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                    @קצלנבוגן איזה קוד?

                    של השליטה מרחוק

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קצלנבוגן

                      @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                      @קצלנבוגן איזה קוד?

                      של השליטה מרחוק

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קצלנבוגן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #163

                      @מיכאל-ליבוביץ
                      אם אתה רוצה עכשיו השתלטות מרחוק
                      אז תוריד אנידסק ותשלח את הקוד למייל שדיברנו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מיכאל ליבוביץ

                        @קצלנבוגן לא אולי בהמשך עוד שעה שעתיים... אתה תוכל?

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קצלנבוגן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #164

                        @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                        @קצלנבוגן לא אולי בהמשך עוד שעה שעתיים... אתה תוכל?

                        אני יכול
                        אתה רוצה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • E מנותק
                          E מנותק
                          elhanan
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי elhanan
                          #165

                          סתם ככה לי יש נגן מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1
                          https://he.aliexpress.com/item/1005004430803356.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.36.4bc4586aiNUxJ9&gatewayAdapt=glo2isr
                          ואאוטנט הורידו לי את הוויפי בחינם

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E elhanan

                            סתם ככה לי יש נגן מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1
                            https://he.aliexpress.com/item/1005004430803356.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.36.4bc4586aiNUxJ9&gatewayAdapt=glo2isr
                            ואאוטנט הורידו לי את הוויפי בחינם

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קצלנבוגן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #166

                            @elhanan כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                            סתם ככה לי יש נגן מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1
                            https://he.aliexpress.com/item/1005004430803356.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.36.4bc4586aiNUxJ9&gatewayAdapt=glo2isr
                            ואאוטנט הורידו לי את הוויפי בחינם

                            באיזה עיר?

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ק קצלנבוגן

                              @elhanan כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                              סתם ככה לי יש נגן מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1
                              https://he.aliexpress.com/item/1005004430803356.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.36.4bc4586aiNUxJ9&gatewayAdapt=glo2isr
                              ואאוטנט הורידו לי את הוויפי בחינם

                              באיזה עיר?

                              E מנותק
                              E מנותק
                              elhanan
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי elhanan
                              #167

                              @קצלנבוגן
                              מודיעין עילית
                              בטלפון של אאוטנט הוא נקרא אזור כיכר פלוק (נראה לי שלוחה 5)
                              אבל כולם אמורים לעשות את זה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E מנותק
                                E מנותק
                                elhanan
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #168

                                רק שזה חוסם את אפשרויות למפתחים ואת האפשרות ליצור כמה חשבונות משתמשים ואת האפשרות לאפס את המכשיר
                                זה מה שנתקלתי עד עכשיו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר