בעיה | מכשיר שאחרי כמה שניות בחיבור למחשב מתנתק
-
יש לי מכשיר (lg g3 s) ישן שבחיבור חוטי למחשב הוא מופיע במחשב ואז פתאום זה כותב תיקייה ריקה. הבעיה שלי היא שאני בלי רוט ורוצה להתקין מור לוקאל בadb וזה כותב שהמכשיר התנתק. מי שיודע איך פותרים אודה מאד. (הכבל מצוין למכשירים אחרים וכד' כך שזה לא בעיה של כבל).
-
יש לי מכשיר (lg g3 s) ישן שבחיבור חוטי למחשב הוא מופיע במחשב ואז פתאום זה כותב תיקייה ריקה. הבעיה שלי היא שאני בלי רוט ורוצה להתקין מור לוקאל בadb וזה כותב שהמכשיר התנתק. מי שיודע איך פותרים אודה מאד. (הכבל מצוין למכשירים אחרים וכד' כך שזה לא בעיה של כבל).
-
@0527175343smb בדקת את חיבור ה adb?. אולי הוא יציב...
@איש-אמת מה אני צריך לבדוק? תודה רבה.
למעשה נראה לי שבגלל שהוא איטי הוא נופל ורושם תיקייה ריקה.. יכול להיות? -
@0527175343smb בדקת את חיבור ה adb?. אולי הוא יציב...
-
@איש-אמת מה אני צריך לבדוק? תודה רבה.
למעשה נראה לי שבגלל שהוא איטי הוא נופל ורושם תיקייה ריקה.. יכול להיות? -
@0527175343smb פשוט תחבר אותו למחשב ותבדוק האם הוא מחובר ב adb (כמובן תפתח מצב מפתחים וכו)
@איש-אמת המכשיר מראה חיבור בשורה העליונה וגם סמל של האיתור באגים. אבל המור לוקאל לא מצליח להתקין וגם בהעתקה של קבצים הוא נעצר באמצע וכותב שגיאה.
-
תודה לכולם. בסוף עלה ברעיוני לחפש דרייבר למחשב וזה אכן פתר את הענין.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות