באג | דחוף! מסך דולק אבל מהבהב לא נותן להיכנס לישומים
-
@שניאור-שמח הוא כותב לי על מנהל ההורדות ועל QUICKSTEP ועוד אפליקציות שהם נעצרות שוב ושוב
@GRAPHIC-NADAV כתב בבאג | דחוף! מסך דולק אבל מהבהב לא נותן להיכנס לישומים:
QUICKSTEP
QUICKSTEP זה נראה לי מסך הבית תכנס להגדרות, אפליקציות, הצג אפליקציות מערכת, תכנס לאפליקציה QUICKSTEP ותשלח צילומסך
-
@GRAPHIC-NADAV כתב בבאג | דחוף! מסך דולק אבל מהבהב לא נותן להיכנס לישומים:
QUICKSTEP
QUICKSTEP זה נראה לי מסך הבית תכנס להגדרות, אפליקציות, הצג אפליקציות מערכת, תכנס לאפליקציה QUICKSTEP ותשלח צילומסך
-
@GRAPHIC-NADAV תכנס לאחסון ומטמון ותנקה
-
@GRAPHIC-NADAV תכנס לאחסון ומטמון ותנקה
@שניאור-שמח עשיתי ניקוי והפעלה מחדש וזה עדיין מהבהב וזה כבר לא מראה את הישומים...(מקודם זה הבהב עם הישומים)
-
@שניאור-שמח עשיתי ניקוי והפעלה מחדש וזה עדיין מהבהב וזה כבר לא מראה את הישומים...(מקודם זה הבהב עם הישומים)
@GRAPHIC-NADAV עכשיו יש רק רקע בלי ישומים
-
@GRAPHIC-NADAV תכנס לאחסון ומטמון ותנקה
@שניאור-שמח עדיין תקוע
-
@שניאור-שמח עדיין תקוע
@GRAPHIC-NADAV תנסה גם לעשות איפוס למנהל ההורדות..
-
@GRAPHIC-NADAV תנסה גם לעשות איפוס למנהל ההורדות..
@שניאור-שמח הבעיה שעכשיו אני לא רואה גם את היישומים בכלל ונכנס להגדרות דרך התפריט עליון
-
@שניאור-שמח הבעיה שעכשיו אני לא רואה גם את היישומים בכלל ונכנס להגדרות דרך התפריט עליון
@GRAPHIC-NADAV תנסה גם שוב למסך בית
-
@GRAPHIC-NADAV תנסה גם שוב למסך בית
@שניאור-שמח אוקי
-
@GRAPHIC-NADAV תנסה גם שוב למסך בית
@שניאור-שמח תודה רבה רבה !! ממש הצלת נפשות ! שניאור עשית אותי שמח ! מועדים לשמחה אלוף מקווה שלא יהיו עוד בעיות
-
@שניאור-שמח תודה רבה רבה !! ממש הצלת נפשות ! שניאור עשית אותי שמח ! מועדים לשמחה אלוף מקווה שלא יהיו עוד בעיות
@GRAPHIC-NADAV איך הסתדר?.
-
@GRAPHIC-NADAV איך הסתדר?.
@שניאור-שמח כנראה מהאיפוס של מסך הבית . בכללי הטפון בלי זיכרון כל הזמן מלא ..
-
@שניאור-שמח כנראה מהאיפוס של מסך הבית . בכללי הטפון בלי זיכרון כל הזמן מלא ..
@GRAPHIC-NADAV שמחתי לעזור ולתת קצת שמחה ממני

-
תסמן את הנושא כנפתר..
-
@GRAPHIC-NADAV שמחתי לעזור ולתת קצת שמחה ממני

@שניאור-שמח תודה רבה ! הצלת נפשות ממש ! יש לי שם מלא חומר חשוב
-
תסמן את הנושא כנפתר..
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
-
@שניאור-שמח תודה רבה ! הצלת נפשות ממש ! יש לי שם מלא חומר חשוב
@GRAPHIC-NADAV בשמחה
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
@GRAPHIC-NADAV תלחץ למעלה בכלי נושא- לא נפתר ואז שוב ויהיה לך אפשרות כנפתר
-
G GRAPHIC - NADAV סימן נושא זה כשאלה ב
-
G GRAPHIC - NADAV סימן נושא זה כנפתר ב
-
@GRAPHIC-NADAV תלחץ למעלה בכלי נושא- לא נפתר ואז שוב ויהיה לך אפשרות כנפתר
@שניאור-שמח עודכן תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
