דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. שיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה

שיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
104 פוסטים 21 כותבים 5.6k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יום_שמחי יום_שמח

    למישהו התעדכן OCR (חילוץ טקסט) בחיתוך ושרטוט?

    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
    צדיק וטוב לו 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #65

    @יום_שמח כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

    למישהו התעדכן OCR (חילוץ טקסט) בחיתוך ושרטוט?

    @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

    @mfmf זה נראה שחלק גדול שם הוא רק בגירסאות האנגלית או הDEV/אינסיידר

    יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

      @יום_שמח כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

      למישהו התעדכן OCR (חילוץ טקסט) בחיתוך ושרטוט?

      @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

      @mfmf זה נראה שחלק גדול שם הוא רק בגירסאות האנגלית או הDEV/אינסיידר

      יום_שמחי מנותק
      יום_שמחי מנותק
      יום_שמח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #66

      @צדיק-וטוב-לו-0 באיזה אתר זה הופיע כאילו שיש את זה לכולם
      חשבתי אולי באיזה שפה אחרת זה קיים

      אהבת תן לייק

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 25802 2580 התייחס לנושא זה ב
      • NH.LOCALN NH.LOCAL

        @סקרן-להבין א. לגבי DEV HOME - זה בהחלט קשור לעדכון החדש.

        ב. אציין שווינדוס קופילוט חסום לעת עתה בנטפרי, כי הוא מבוסס אינטרנט.

        חידושים נוספים בגרסה החדשה:

        • סמל התראות קבוע בצד שמאל של שורת המשימות - כשהוא ריק זה אומר שאין התראות, וכשהוא מלא זה מסמן שיש התראות.
        • עדכון משמעותי לאפליקציית צייר, הוספת כלי AI עם הסרת רקע אוטומטית, הגדרת שכבות ושקיפות ועוד. (בהמשך צפויה להתווסף אפשרות ליצירת תמונות ב-AI מתוך צייר)
        • שדרוגים במספר אפליקציות נוספות שמשלבים AI, כמו אפליקציית תמונות ואפליקציית כלי החיתוך.
        • נוספה אפליקציית שחזור ווינדוס, שמסייעת לשחזור הקבצים, התוכנות וההגדרות למי שפירמט את המחשב.
        • פתיחת ויצירת ארכיונים בפורמט RAR, 7Z וכו'.
        • שדרוגים לנגישות - פחות רלוונטי לציבור כאן.

        להעשרה נוספת, כולל תמונות וצילומי מסך:

        • https://www.techadvisor.com/article/746304/windows-11-2023-23h2-update-everything-we-know-so-far.html
        • https://www.bleepingcomputer.com/news/microsoft/windows-11-23h2-now-rolling-out-to-release-preview-insiders/
        • https://www.xda-developers.com/windows-11-23h2-features-rolling-out/
        • https://www.windowscentral.com/software-apps/windows-11/the-windows-11-september-26-2023-update-is-now-available
        י. פל.י מנותק
        י. פל.י מנותק
        י. פל.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #67

        @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

        לגבי DEV HOME - זה בהחלט קשור לעדכון החדש.

        זה היה הרבה קודם. כעת זה יורד עם הכל.

        @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

        ווינדוס קופילוט חסום לעת עתה בנטפרי, כי הוא מבוסס אינטרנט

        כוונתך? שלא הגישו בקשה לפתיחה של האתר? כי אם זו סתם תוכנה מבוססת דפדפן, אז למה שלא יפתח?

        @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

        וספה אפליקציית שחזור ווינדוס, שמסייעת לשחזור הקבצים, התוכנות וההגדרות למי שפירמט את המחשב.

        בווינ' 10 ירד לפני מחודש לפחות...

        @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

        פתיחת ויצירת ארכיונים

        היה כבר בZ7. החידוש הוא בRAR,
        ושניהם לא כולל ארכיונים עם סיסמא...

        גאה להיות חלק:
        otzaria.org

        NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 25802 מנותק
          25802 מנותק
          2580
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #68

          מפות ווינדוס זה משהו חדש? או שזה תמיד היה? כי עכשיו קיבלתי עדכון...

          בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

          י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 25802 2580

            מפות ווינדוס זה משהו חדש? או שזה תמיד היה? כי עכשיו קיבלתי עדכון...

            י. פל.י מנותק
            י. פל.י מנותק
            י. פל.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #69

            @2580 כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

            מפות ווינדוס זה משהו חדש?

            ממש לא. אפליקציות מקבלות עדכונים כל הזמן. העדכון הנוכחי הוא זה:
            24296285-1916-4de0-ab9a-6f1d3bbfddac-image.png

            גאה להיות חלק:
            otzaria.org

            25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י. פל.י י. פל.

              @2580 כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

              מפות ווינדוס זה משהו חדש?

              ממש לא. אפליקציות מקבלות עדכונים כל הזמן. העדכון הנוכחי הוא זה:
              24296285-1916-4de0-ab9a-6f1d3bbfddac-image.png

              25802 מנותק
              25802 מנותק
              2580
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #70

              @י-פל אני יודע שאפליקציות מקבלות עדכון רק לא פגשתי את האפליקציה הזאת לכן שאלתי

              בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י. פל.י י. פל.

                @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                לגבי DEV HOME - זה בהחלט קשור לעדכון החדש.

                זה היה הרבה קודם. כעת זה יורד עם הכל.

                @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                ווינדוס קופילוט חסום לעת עתה בנטפרי, כי הוא מבוסס אינטרנט

                כוונתך? שלא הגישו בקשה לפתיחה של האתר? כי אם זו סתם תוכנה מבוססת דפדפן, אז למה שלא יפתח?

                @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                וספה אפליקציית שחזור ווינדוס, שמסייעת לשחזור הקבצים, התוכנות וההגדרות למי שפירמט את המחשב.

                בווינ' 10 ירד לפני מחודש לפחות...

                @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                פתיחת ויצירת ארכיונים

                היה כבר בZ7. החידוש הוא בRAR,
                ושניהם לא כולל ארכיונים עם סיסמא...

                NH.LOCALN מנותק
                NH.LOCALN מנותק
                NH.LOCAL
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי NH.LOCAL
                #71

                @י-פל כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                היה כבר בZ7. החידוש הוא בRAR,

                מדובר בחידוש בשניהם. מכיוון ששניהם לא היו זמינים בווינדוס עצמה, אלא רק באמצעות תוכנות חיצוניות

                אתר הפרוייקטים שלי!

                י. פל.י צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • NH.LOCALN NH.LOCAL

                  @י-פל כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                  היה כבר בZ7. החידוש הוא בRAR,

                  מדובר בחידוש בשניהם. מכיוון ששניהם לא היו זמינים בווינדוס עצמה, אלא רק באמצעות תוכנות חיצוניות

                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #72

                  @NH-LOCAL כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                  ממש לא נכון

                  ???

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • NH.LOCALN NH.LOCAL

                    @י-פל כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                    היה כבר בZ7. החידוש הוא בRAR,

                    מדובר בחידוש בשניהם. מכיוון ששניהם לא היו זמינים בווינדוס עצמה, אלא רק באמצעות תוכנות חיצוניות

                    צורצ מנותק
                    צורצ מנותק
                    צור
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #73

                    @NH-LOCAL לא הבנתי את עצמת החידוש
                    82780fae-139f-4555-a005-f90edc074f17-image.png
                    זה פותח אבל לא מציג קבצים בפועל

                    NH.LOCALN A 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אני אני אני
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #74

                      איזה עדכון זה אמור להופיע?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צורצ צור

                        @NH-LOCAL לא הבנתי את עצמת החידוש
                        82780fae-139f-4555-a005-f90edc074f17-image.png
                        זה פותח אבל לא מציג קבצים בפועל

                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCAL
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #75

                        @צור כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                        @NH-LOCAL לא הבנתי את עצמת החידוש

                        זה פותח אבל לא מציג קבצים בפועל

                        זה כנראה באג מסויים. כמובן שזה אמור להציג את הקבצים...

                        אתר הפרוייקטים שלי!

                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NH.LOCALN NH.LOCAL

                          @צור כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                          @NH-LOCAL לא הבנתי את עצמת החידוש

                          זה פותח אבל לא מציג קבצים בפועל

                          זה כנראה באג מסויים. כמובן שזה אמור להציג את הקבצים...

                          K מנותק
                          K מנותק
                          K.O.G
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #76

                          @NH-LOCAL כרגיל אחרי העדכונים , קבוע יש נזקים והפעם לא נפתח לי
                          d913dc3d-dd2c-4b52-a02d-fd48c819b4a5-image.png

                          25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • K K.O.G

                            @NH-LOCAL כרגיל אחרי העדכונים , קבוע יש נזקים והפעם לא נפתח לי
                            d913dc3d-dd2c-4b52-a02d-fd48c819b4a5-image.png

                            25802 מנותק
                            25802 מנותק
                            2580
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #77

                            @K-O-G גם לא בלחיצה על ווינקיז?

                            בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                            K תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 25802 2580

                              @K-O-G גם לא בלחיצה על ווינקיז?

                              K מנותק
                              K מנותק
                              K.O.G
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #78

                              @2580 לא מכיר תלחצן הזה

                              25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • K K.O.G

                                @2580 לא מכיר תלחצן הזה

                                25802 מנותק
                                25802 מנותק
                                2580
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 2580
                                #79

                                @K-O-G כוונתי הייתה לכתור במקלדת עם סמל ווינדוס... המכונה ווינקיז...

                                בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 25802 2580

                                  @K-O-G כוונתי הייתה לכתור במקלדת עם סמל ווינדוס... המכונה ווינקיז...

                                  K מנותק
                                  K מנותק
                                  K.O.G
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #80

                                  @2580 כלום הוא אפילו לא מראה שזה נלחץ רק שאני לוחץ עליו עם העכבר הוא מראה כאילו נלחץ וכלום

                                  K יום_שמחי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • K K.O.G

                                    @2580 כלום הוא אפילו לא מראה שזה נלחץ רק שאני לוחץ עליו עם העכבר הוא מראה כאילו נלחץ וכלום

                                    K מנותק
                                    K מנותק
                                    K.O.G
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #81

                                    איך אני מסיר עדכון אחרון ,כל שניה המסך עולה מחדש כאילו אני עושה ב CMD > EXPLORER

                                    25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • K K.O.G

                                      איך אני מסיר עדכון אחרון ,כל שניה המסך עולה מחדש כאילו אני עושה ב CMD > EXPLORER

                                      25802 מנותק
                                      25802 מנותק
                                      2580
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #82

                                      @K-O-G כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                                      כל שניה המסך עולה מחדש כאילו אני עושה ב CMD > EXPLORER

                                      לא הבנתי כוונתך מה עושה אקספלורר אבל להסיר עדכון אחרון כנס להגדרות>עדכון של ווינדוס>הסטורית עדכונים>הסר את התקנה של עדכונים (לגלול עד למטה בהסטורית עדכונים)

                                      בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #83

                                        מישהו יכול להגיד לי בבקשה אי קוראים לעדכון הזה? כי זה לא הגיע אלי..

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צורצ צור

                                          @NH-LOCAL לא הבנתי את עצמת החידוש
                                          82780fae-139f-4555-a005-f90edc074f17-image.png
                                          זה פותח אבל לא מציג קבצים בפועל

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          aiib
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #84

                                          @צור כתב בשיתוף | מזל טוב! העדכון החדש של ווינדוס - סקירה קצרה:

                                          @NH-LOCAL לא הבנתי את עצמת החידוש
                                          82780fae-139f-4555-a005-f90edc074f17-image.png
                                          זה פותח אבל לא מציג קבצים בפועל

                                          אולי כי מוגדר אליך תיחה באמצעות WINRAR?

                                          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר