בירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?
-
@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
לא מישהו שהוריד APPX רשמי, אלא ממה שיש בגיטהאב.
למיטב זכרוני דובר על זה בפורום רבות מה שאמרו אז זה שצריך להתקין דרייברים מסויימים
-
@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
לא מישהו שהוריד APPX רשמי, אלא ממה שיש בגיטהאב.
למיטב זכרוני דובר על זה בפורום רבות מה שאמרו אז זה שצריך להתקין דרייברים מסויימים
@מתושלח-הבבלי כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
דובר על זה בפורום רבות
?
איפה? -
@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
לא מישהו שהוריד APPX רשמי, אלא ממה שיש בגיטהאב.
למיטב זכרוני דובר על זה בפורום רבות מה שאמרו אז זה שצריך להתקין דרייברים מסויימים
-
@מתושלח-הבבלי
בזכותך עברתי קצת, וראיתי שאלה של @מישהו12 שכתב ש"ידוע שאיסט חוסם את הWSA", ניסיתי וכן היה!
מאיפה זה ידוע לך, @מישהו12 ??? ולמה זה ככה?@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
מאיפה זה ידוע לך, @מישהו12 ???
תוצאה של בדיקות...
@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
ולמה זה ככה?
תשאל את חברת איסט
-
@מתושלח-הבבלי
בזכותך עברתי קצת, וראיתי שאלה של @מישהו12 שכתב ש"ידוע שאיסט חוסם את הWSA", ניסיתי וכן היה!
מאיפה זה ידוע לך, @מישהו12 ??? ולמה זה ככה?@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
ולמה זה ככה
תראה במנהל הרשתות של איסט, שהוא תמיד מזהה את הרשת הוירטואלית כרשת חדשה וחוסם אותה.
-
@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
ולמה זה ככה
תראה במנהל הרשתות של איסט, שהוא תמיד מזהה את הרשת הוירטואלית כרשת חדשה וחוסם אותה.
-
@שאול123 כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
אם כי אינני יודע למה יש לך 2
כי הסרתי את מה שהורדתי מהגיטהאב, והתקנתי מAPPX (המעניין, דווקא אחרי שעשיתי כלל באיסט והתחיל לעבוד, חשבתי שבמקורי יהיה יותר קל - ובנתיים איני מצליח להפעיל שם רשת)...
עוד משהו, בהפעלת הWSA קופצת הודעה:

למעשה אין חיבורי רשת.
חומת האש של איסט מושבתת. מה קורה כאן? קשור ל"מנהל התקן VALCAN"? מה זה בכלל? -
@שמואל5
א. כדאי לך לעדכן.
ב. יכול להיות שאתה על רשת קווית, היינו ראוטר? התכוונתי אם עובד הWIFI.@י-פל כתב בבירור | WSA עם רוט ותעודות - למישהו עובדת הרשת בwifi?:
ב. יכול להיות שאתה על רשת קווית, היינו ראוטר? התכוונתי אם עובד הWIFI.
אני על ראוטר, אבל מחובר בWIFI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
