בקשה | רוט לשיאומי
-
היי אני רוצה לעשות רוט למכשיר שלי, אך אני לא יודע איך, האם יש מי שיוכל לעזור לי בזה בצורה ברורה ומפורטת?
ואני גם לא מעוניין שימחקו לי כל הנתונים..
תודה. -
@Harwona אפשר להפנות אותי למדריך פשוט ולא מסובך,
ושוב, אני רוצה משהו שלא ימחקו לי כל הנתונים@יוסי-ק-0 מחיקת הנתונים תלויה בפתיחת בוטלואדר, אם הבוטלואדר שלך פתוח כבר תהליך הרוט לא מוחק נתונים, אם הבוטלואדר סגור תיאלץ לגבות את החומר שיש לך על המכשיר ולפתוח את הבוטלואדר. ע"מ לבדוק את מצב הבוטלואדר צריך להיכנס לאפשרויות מפתחים ולבדוק את 'נעילת oem'
-
@יוסי-ק-0 מחיקת הנתונים תלויה בפתיחת בוטלואדר, אם הבוטלואדר שלך פתוח כבר תהליך הרוט לא מוחק נתונים, אם הבוטלואדר סגור תיאלץ לגבות את החומר שיש לך על המכשיר ולפתוח את הבוטלואדר. ע"מ לבדוק את מצב הבוטלואדר צריך להיכנס לאפשרויות מפתחים ולבדוק את 'נעילת oem'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות