בקשה | בעיה במחשב שלי
-

מישהו יודע איך אני יוצר תיקיה נורמלית שיהיה בו את הפריטים האלה
המחשב שלי עבר עדכון ונהיה לי שני תיקיות אחת מסך הבית ואחת מחשב זה למרות שעד עכשיו הכל היה באותה תיקיה
השאלה איך אני מסדר לפרטים האלה תיקיה אחת בלי שיהיה כתוב מאוחסן באופן מקומי -

מישהו יודע איך אני יוצר תיקיה נורמלית שיהיה בו את הפריטים האלה
המחשב שלי עבר עדכון ונהיה לי שני תיקיות אחת מסך הבית ואחת מחשב זה למרות שעד עכשיו הכל היה באותה תיקיה
השאלה איך אני מסדר לפרטים האלה תיקיה אחת בלי שיהיה כתוב מאוחסן באופן מקומי -
@איי-וי לא נראה לי שיש מה לעשות זה העדכון החדש/ישן של ווינ' 11
@ראובן-שבתי ואין לך רעיון איך לסדר את זה נורמלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות