בקשת מידע | להתקשר לניו יורק בחינם
-
יש לי אח בניו יורק ויש לו סים אמריקאי אמרו לו שיש אפשרות דרך אפליקציית גוגל משהו להכניס מספר וכו'אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי תודה!
-
יש לי אח בניו יורק ויש לו סים אמריקאי אמרו לו שיש אפשרות דרך אפליקציית גוגל משהו להכניס מספר וכו'אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי תודה!
@שניאור-שמח מה אתה רוצה לעשות?
אתה רוצה להתקשר אליו בחינם? או שהוא יוכל להתקשר לארץ בחינם? -
@שניאור-שמח מה אתה רוצה לעשות?
אתה רוצה להתקשר אליו בחינם? או שהוא יוכל להתקשר לארץ בחינם?@cool הוא יכול להתקשר בחינם אני לא.
-
@cool הוא יכול להתקשר בחינם אני לא.
@שניאור-שמח תחייג למספר 0559943332
אתה יכול להוציא דרכו שיחות לחול בחינם -
איזה חברהףת סלולר אתה?
בראיון יש לכל אחד חבילת שיחות לחו"ל
אני בהוט למשל יש לי 500 דקות לחו"ל כל חודש@MAD אני בWECOM
-
יש לי אח בניו יורק ויש לו סים אמריקאי אמרו לו שיש אפשרות דרך אפליקציית גוגל משהו להכניס מספר וכו'אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי תודה!
@שניאור-שמח אם תתקשר אליו דרך google voice השיחה תהיה חינמית, כתבתי כאן מדריך על איך להשיג מספר google voice
-
@MAD אני בWECOM
@שניאור-שמח תתקשר לשירות הלקוחות ותשאל אותם אם יש לך חבילת שיחות לחו"ל כי לפעמים גם אם יש אז זה חסום וצריך לבקש מהם לפתוח את זה וכמובן תשאל אותם מה הקידומת שאתה צריך להקיש לפני זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות