בירור | שיחזור וואצאפ
-
גיביתי את הצ'אטים לדרייב.
איך אני משחזר עכשיו? הוא לא מציע לי בהרשמה.
יש איך למצוא את הגיבוי בדרייב? -
@מישהו12 מוזר עשיתי את זה לפני שבוע בשתי מכשירים מיד אחרי שאתה מאמת את המספר בווצאפ הוא שואל אם לשחזר
עריכה: גם מהמדריך של ווצאפ ככה מובן שמיד זה אמור לקפוץלא יודע.....
-
@מישהו12 כתב בבירור | שיחזור וואצאפ:
@yehuda2 אני יודע שככה זה אמור להיות.
אבל עובדה...מחובר המייל שגובה?
אולי גיבת למייל אחר שעוד לא נמצא במכשיר,
אם לא אז אפשר לשחזר מגיבוי מקומי
ידני/גיבוי מקומי להעתיק את התיקיה של הגיבוי "Databases" עם הקובץ האחרון שנמצא שם מהמכשיר הישן לחדש והוואטספ אמור למצוא את הגיבוי
-
@מישהו12 כתב בבירור | שיחזור וואצאפ:
@yehuda2 אני יודע שככה זה אמור להיות.
אבל עובדה...מחובר המייל שגובה?
אולי גיבת למייל אחר שעוד לא נמצא במכשיר,
אם לא אז אפשר לשחזר מגיבוי מקומי
ידני/גיבוי מקומי להעתיק את התיקיה של הגיבוי "Databases" עם הקובץ האחרון שנמצא שם מהמכשיר הישן לחדש והוואטספ אמור למצוא את הגיבוי
@ברמן כתב בבירור | שיחזור וואצאפ:
@מישהו12 כתב בבירור | שיחזור וואצאפ:
@yehuda2 אני יודע שככה זה אמור להיות.
אבל עובדה...מחובר המייל שגובה?
אולי גיבת למייל אחר שעוד לא נמצא במכשיר,
אם לא אז אפשר לשחזר מגיבוי מקומי
זה לא עזר. המייל היה מחובר. לא יודע מה היה התקלה בדיוק. השתמשתי בגיבוי טיטניום וזהו.
-
@ברמן כתב בבירור | שיחזור וואצאפ:
@מישהו12 כתב בבירור | שיחזור וואצאפ:
@yehuda2 אני יודע שככה זה אמור להיות.
אבל עובדה...מחובר המייל שגובה?
אולי גיבת למייל אחר שעוד לא נמצא במכשיר,
אם לא אז אפשר לשחזר מגיבוי מקומי
זה לא עזר. המייל היה מחובר. לא יודע מה היה התקלה בדיוק. השתמשתי בגיבוי טיטניום וזהו.
-
@מישהו12 ווצאפ רגיל או של סינון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות