דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום

בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
168 פוסטים 13 כותבים 8.8k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מיכאל ליבוביץ

    @קצלנבוגן הבנתי 👎

    מ מנותק
    מ מנותק
    מיכאל ליבוביץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #75

    @מיכאל-ליבוביץ מה שעושים לנגן שלי ספציפית אם אתה יכול אשמח לדעת... אגב שמתי קישור

    https://he.aliexpress.com/item/1005004502189782.html?pdp_npi=2%40dis!ILS!₪260.25!₪208.21!!!!!%40211b43e416937759413454899e1c4d!12000032311620518!btf&_t=pvid%3A229378c8-ed0a-4621-b557-bd05497805b0&spm=a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2isr

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ק קצלנבוגן

      @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

      @מיכאל-ליבוביץ יש פה מדריכים לרוט אני פשוט לא השקעתי בזה...

      אתה רוצה שאתמצת לך?

      מ מנותק
      מ מנותק
      מיכאל ליבוביץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #76

      @קצלנבוגן התשובה 👆 מיועדת לך

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מיכאל ליבוביץ

        @קצלנבוגן התשובה 👆 מיועדת לך

        ק מנותק
        ק מנותק
        קצלנבוגן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #77

        @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

        @קצלנבוגן התשובה 👆 מיועדת לך

        ?

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קצלנבוגן

          @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

          @קצלנבוגן התשובה 👆 מיועדת לך

          ?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מיכאל ליבוביץ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #78

          @קצלנבוגן מה שעושים לנגן שלי ספציפית אם אתה יכול אשמח לדעת... אגב שמתי קישור

          https://he.aliexpress.com/item/1005004502189782.html?pdp_npi=2%40dis!ILS!₪260.25!₪208.21!!!!!%40211b43e416937759413454899e1c4d!12000032311620518!btf&_t=pvid%3A229378c8-ed0a-4621-b557-bd05497805b0&spm=a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2isr

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מיכאל ליבוביץ

            @קצלנבוגן מה שעושים לנגן שלי ספציפית אם אתה יכול אשמח לדעת... אגב שמתי קישור

            https://he.aliexpress.com/item/1005004502189782.html?pdp_npi=2%40dis!ILS!₪260.25!₪208.21!!!!!%40211b43e416937759413454899e1c4d!12000032311620518!btf&_t=pvid%3A229378c8-ed0a-4621-b557-bd05497805b0&spm=a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2isr

            מ מנותק
            מ מנותק
            מיכאל ליבוביץ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #79

            @מיכאל-ליבוביץ בקשר לרוט

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ק מנותק
              ק מנותק
              קצלנבוגן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קצלנבוגן
              #80

              לא משנה
              בקצרה: קרדיט ל @משה-144
              1:קובץ בוט לנגן שלך וגיבוי קושחה
              2:המגיסק ADB דרייברים
              3:להפעיל בנגן אפשרות מפתח וביטול נעילת oem

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק קצלנבוגן

                לא משנה
                בקצרה: קרדיט ל @משה-144
                1:קובץ בוט לנגן שלך וגיבוי קושחה
                2:המגיסק ADB דרייברים
                3:להפעיל בנגן אפשרות מפתח וביטול נעילת oem

                מ מנותק
                מ מנותק
                מיכאל ליבוביץ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #81

                @קצלנבוגן לא הבנתי כלום...

                ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ מיכאל ליבוביץ

                  @קצלנבוגן לא הבנתי כלום...

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קצלנבוגן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #82

                  @מיכאל-ליבוביץ
                  קודם כל צריך לשאוב מהנגן קובץ שנקרא
                  BOOT
                  שאיתו עושים רוט משם הכל יותר פשוט

                  מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ק קצלנבוגן

                    @מיכאל-ליבוביץ
                    קודם כל צריך לשאוב מהנגן קובץ שנקרא
                    BOOT
                    שאיתו עושים רוט משם הכל יותר פשוט

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מיכאל ליבוביץ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #83

                    @קצלנבוגן איך שואבים?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מיכאל ליבוביץ

                      @קצלנבוגן לא הבנתי כלום...

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קצלנבוגן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #84

                      @מיכאל-ליבוביץ
                      להדריך אותך
                      לקובץ בוט?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קצלנבוגן

                        @מיכאל-ליבוביץ
                        קודם כל צריך לשאוב מהנגן קובץ שנקרא
                        BOOT
                        שאיתו עושים רוט משם הכל יותר פשוט

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מיכאל ליבוביץ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #85

                        @קצלנבוגן איך שואבים? אוקיי תדריך

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מיכאל ליבוביץ

                          @קצלנבוגן איך שואבים? אוקיי תדריך

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קצלנבוגן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי קצלנבוגן
                          #86

                          @מיכאל-ליבוביץ קרדיט ל e.systems
                          תוריד את זה
                          (קליק ימני ושמור בשם

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ק קצלנבוגן

                            @מיכאל-ליבוביץ קרדיט ל e.systems
                            תוריד את זה
                            (קליק ימני ושמור בשם

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מיכאל ליבוביץ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #87

                            @קצלנבוגן אין לי מושג איזה מעבד אולי אתה יכול לבדוק את זה בקישור של הנגן או להדריך אותי איך בודקים?

                            מ ק 3 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מיכאל ליבוביץ

                              @קצלנבוגן אין לי מושג איזה מעבד אולי אתה יכול לבדוק את זה בקישור של הנגן או להדריך אותי איך בודקים?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מיכאל ליבוביץ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #88

                              @מיכאל-ליבוביץ וואלה יש לי נטפרי וחצי מהדברים שלך חסומים לי....

                              ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מיכאל ליבוביץ

                                @קצלנבוגן אין לי מושג איזה מעבד אולי אתה יכול לבדוק את זה בקישור של הנגן או להדריך אותי איך בודקים?

                                ק מנותק
                                ק מנותק
                                קצלנבוגן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #89
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מיכאל ליבוביץ

                                  @מיכאל-ליבוביץ וואלה יש לי נטפרי וחצי מהדברים שלך חסומים לי....

                                  ק מנותק
                                  ק מנותק
                                  קצלנבוגן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #90

                                  @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                  @מיכאל-ליבוביץ וואלה יש לי נטפרי וחצי מהדברים שלך חסומים לי....

                                  הקישור הראשון חסום?

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ק קצלנבוגן

                                    @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                    @מיכאל-ליבוביץ וואלה יש לי נטפרי וחצי מהדברים שלך חסומים לי....

                                    הקישור הראשון חסום?

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מיכאל ליבוביץ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #91

                                    @קצלנבוגן איפה שכתבת לי את זה ואת זה הראשון חסום לי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מיכאל ליבוביץ

                                      @קצלנבוגן אין לי מושג איזה מעבד אולי אתה יכול לבדוק את זה בקישור של הנגן או להדריך אותי איך בודקים?

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קצלנבוגן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #92

                                      @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                      @קצלנבוגן אין לי מושג איזה מעבד אולי אתה יכול לבדוק את זה בקישור של הנגן או להדריך אותי איך בודקים?

                                      בדקתי כבר מה זה הנגן שלך

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קצלנבוגן

                                        @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                        @קצלנבוגן אין לי מושג איזה מעבד אולי אתה יכול לבדוק את זה בקישור של הנגן או להדריך אותי איך בודקים?

                                        בדקתי כבר מה זה הנגן שלך

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מיכאל ליבוביץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #93

                                        @קצלנבוגן אוקיי ומה עכשיו

                                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מיכאל ליבוביץ

                                          @מיכאל-ליבוביץ וואלה יש לי נטפרי וחצי מהדברים שלך חסומים לי....

                                          ק מנותק
                                          ק מנותק
                                          קצלנבוגן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #94

                                          @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                          @מיכאל-ליבוביץ וואלה יש לי נטפרי וחצי מהדברים שלך חסומים לי....

                                          אתרוג

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר