בעיה |התקנת דפדפן כרום
-
לאחר שהדפדפן הישן שלי הרבה להתקע,
ולאחר ניסיונות עדכון שכשלו,
החלטתי להסירו, ולהתקינו מחדש.
אך כעת יש לי שתי קבצים אחד לא ניתן להפעלה, והשני פועל - אך שוב אותה בעיה, הוא לא מתעדכן...
אשמח אם למישהו יהיה בדיל של מידע איך לעזור לי בעניין.תמונות להמחשה.

-
לאחר שהדפדפן הישן שלי הרבה להתקע,
ולאחר ניסיונות עדכון שכשלו,
החלטתי להסירו, ולהתקינו מחדש.
אך כעת יש לי שתי קבצים אחד לא ניתן להפעלה, והשני פועל - אך שוב אותה בעיה, הוא לא מתעדכן...
אשמח אם למישהו יהיה בדיל של מידע איך לעזור לי בעניין.תמונות להמחשה.

-
@ישראל-d
אושר כבר ובכ"ז -
לאחר שהדפדפן הישן שלי הרבה להתקע,
ולאחר ניסיונות עדכון שכשלו,
החלטתי להסירו, ולהתקינו מחדש.
אך כעת יש לי שתי קבצים אחד לא ניתן להפעלה, והשני פועל - אך שוב אותה בעיה, הוא לא מתעדכן...
אשמח אם למישהו יהיה בדיל של מידע איך לעזור לי בעניין.תמונות להמחשה.

@יצחק-קוזניץ ייתכן שהבעיה במקום
-
תוריד את הקובץ להתקנה אופליין ותתקין
(זה בעצם הקובץ שאתה כן מצליח להתקין)
אבל חפש את הגירסה המעודכנת
אם אני לא טועה אתה יכול למצוא את זה בנטפרי -
@יצחק-קוזניץ ייתכן שהבעיה במקום
-
תוריד את הקובץ להתקנה אופליין ותתקין
(זה בעצם הקובץ שאתה כן מצליח להתקין)
אבל חפש את הגירסה המעודכנת
אם אני לא טועה אתה יכול למצוא את זה בנטפרי@מחשבים-זה-אני כתב בבעיה |התקנת דפדפן כרום:
תוריד את הקובץ להתקנה אופליין ותתקין
(זה בעצם הקובץ שאתה כן מצליח להתקין)
אבל חפש את הגירסה המעודכנת
אם אני לא טועה אתה יכול למצוא את זה בנטפריאיך אני ידע מה הכי מעודכן ?
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה |התקנת דפדפן כרום:
@a-y-f כתב בבעיה |התקנת דפדפן כרום:
@יצחק-קוזניץ ייתכן שהבעיה במקום
מקום במה? במחשב ?
כן
-
@מחשבים-זה-אני כתב בבעיה |התקנת דפדפן כרום:
תוריד את הקובץ להתקנה אופליין ותתקין
(זה בעצם הקובץ שאתה כן מצליח להתקין)
אבל חפש את הגירסה המעודכנת
אם אני לא טועה אתה יכול למצוא את זה בנטפריאיך אני ידע מה הכי מעודכן ?
@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה |התקנת דפדפן כרום:
@מחשבים-זה-אני כתב בבעיה |התקנת דפדפן כרום:
תוריד את הקובץ להתקנה אופליין ותתקין
(זה בעצם הקובץ שאתה כן מצליח להתקין)
אבל חפש את הגירסה המעודכנת
אם אני לא טועה אתה יכול למצוא את זה בנטפריאיך אני ידע מה הכי מעודכן ?
https://www.google.com/intl/iw/chrome/?standalone=1&platform=win64
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



