בעיה | איך אפשר לפתור בעיית מסך כחול שנובע מהתנגשות דרייברים? (אין לי מידע מה הדרייבר הפוגע)
-
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין)@sapir885 כתב בבעיה | איך אפשר לפתור בעיית מסך כחול שנובע מהתנגשות דרייברים? (אין לי מידע מה הדרייבר הפוגע):
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין)כל כמה זמן יש לך מסך כחול? מאיפה אתה יודע שזה קשור לדרייברים?
בכל מקרה, תעדכן דרייברים ישירות מאתר היצרן.
-
@sapir885 כתב בבעיה | איך אפשר לפתור בעיית מסך כחול שנובע מהתנגשות דרייברים? (אין לי מידע מה הדרייבר הפוגע):
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין)כל כמה זמן יש לך מסך כחול? מאיפה אתה יודע שזה קשור לדרייברים?
בכל מקרה, תעדכן דרייברים ישירות מאתר היצרן.
-
@ComFix זה קרה בעקבות עדכון דרייברים מאתר היצרן....
זה קורה כל פעם שמפעילים מחדש את המחשב- ואז צריך לעשות שחזור וכו'. -
@ComFix זה קרה בעקבות עדכון דרייברים מאתר היצרן....
זה קורה כל פעם שמפעילים מחדש את המחשב- ואז צריך לעשות שחזור וכו'. -
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין) -
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין)@sapir885 כתב בבעיה | איך אפשר לפתור בעיית מסך כחול שנובע מהתנגשות דרייברים? (אין לי מידע מה הדרייבר הפוגע):
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול?
העלאת המערכת הפעלה במצב boot log מייצרת קובץ log ואפשר לראות איפה נתקע
-
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין)@sapir885 כתב בבעיה | איך אפשר לפתור בעיית מסך כחול שנובע מהתנגשות דרייברים? (אין לי מידע מה הדרייבר הפוגע):
יש כלי שיכול לבדוק ולתקן/ להראות מה כפול? מה הדרייבר שלא תקין?
או שיש דרך אחרת לדעת את זה?
(במנהל ההתקנים אין שום סימון על דרייבר לא תקין)הדבר הכי יעיל הוא להביא את קוד העצירה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות