עזרה | שיתוף קבצים בבלוטוס
-
איך אני מעביר קבצים בבלוטוס במחשב? יכלתי להעביר באמצעות שלח אל אבל האפשרות הזאת נעלמה לי אשמח לעזרה
-
@אלי-30 האפשרות של בלוטות' נעלמה או האפשרות של שלח?
@איציק-דייטש י ש אפשרות שלח אל ויש אפשרות שיתוף אם אני לוחץ על שלח באמצעות זה מראה לי כמה אפשרויות אבל לא אפשרות בלוטוס
-
@איציק-דייטש י ש אפשרות שלח אל ויש אפשרות שיתוף אם אני לוחץ על שלח באמצעות זה מראה לי כמה אפשרויות אבל לא אפשרות בלוטוס
-
@אלי-30 אתה בטוח שהבלוטות' תקין במחשב?
@איציק-דייטש כן
-
אחרי שהפעלת את הבלוטוס תלחץ בשורת המשימות על האייקון של הבלוטוס אמור להיות לך שלח
-
@ישראל-142 ווינדוס 10
-
אחרי שהפעלת את הבלוטוס תלחץ בשורת המשימות על האייקון של הבלוטוס אמור להיות לך שלח
@אני-אני-אני בטעות לחצתי על הסרה איך אני מחזיר את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות