האם יש אפשרות להשיג או לעשות נוקיה C2 שיהיה תומך כל החברות בכשר
-
זה טעות . זה חדש. (אחריות לשנה , ולא לשלשה חודשים כמו המחודשים הרגילים).
-
@להבין-ולהשכיל דווקא לא.
אל תפתח יותר מדי ציפיות.
תיקונים פיזיים אני כמעט לא מתעסק.
@שמואל מתעסק לדוג' עם בלואואר, אני לא. -
@מנחם-נחום אמר בהאם יש אפשרות להשיג או לעשות נוקיה C2 שיהיה תומך כל החברות בכשר:
המחיר הוא 800? או 850?
כתבת 2 מחירים....RM721 800
RM722 850 -
@sh774 אמר בהאם יש אפשרות להשיג או לעשות נוקיה C2 שיהיה תומך כל החברות בכשר:
מעניין כי לפני שנה בערך ראיתי חדש כשר אורגינל 722 באיזור ה500 ש"ח
לפני שנה זה היה יותר מצוי וממילא זה היה יותר זול. היום כמעט אין להשיג.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
