דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. המלצה | נוקיה 215 עם שינוי imei באלי

המלצה | נוקיה 215 עם שינוי imei באלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
19 פוסטים 8 כותבים 719 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמעון pc

    עלה בדעתי לשאול את המוכר לגבי שינוי imei ונעניתי לחיוב תמורת 3 דולר דיברתי איתו קצת בצ'אט שלחתי לו מספר imei
    הפלאפון הגיע המוצר מצוין המוכר אכן שינה כמדובר והנה הפיתרון לשינוי imei לנוקיה
    המוכר שממנו קניתי

    C מנותק
    C מנותק
    cool
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @שמעון-pc כל הכבוד שאתה מעדכן.
    תודה רבה, אני בטוח שיש מי שיפיק מזה תועלת

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שמעון pc

      @mdy יש לו רק מכירה אחת שזה לא כל כך בטוח אבל יכול להיות שהמוצר עלה רק לא מזמן

      M מנותק
      M מנותק
      mdy
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @שמעון-pc אני אקח את הסיכון. מה הIMEI שצריך?

      C ש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • M mdy

        @שמעון-pc אני אקח את הסיכון. מה הIMEI שצריך?

        C מנותק
        C מנותק
        cool
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @mdy לא צריך IMEI ספציפי. כל IMEI כשר, אתה יכול להעתיק מכל מכשיר כשר אחר דור 4 שאתה יודע שעובד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M mdy

          @שמעון-pc אני אקח את הסיכון. מה הIMEI שצריך?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמעון pc
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @mdy עיין כאן
          אפשר אפילו לנסות לשאול את המוכר אם הוא יכול גם להוריד את הסמלים של האינטרנט פייסבוק וכו' מהתפריט הראשי

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שמעון pc

            @mdy עיין כאן
            אפשר אפילו לנסות לשאול את המוכר אם הוא יכול גם להוריד את הסמלים של האינטרנט פייסבוק וכו' מהתפריט הראשי

            M מנותק
            M מנותק
            mdy
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @שמעון-pc הוא אומר שאי אפשר לשנות IMEI

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M mdy

              @שמעון-pc הוא אומר שאי אפשר לשנות IMEI

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמעון pc
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @mdy אוקי
              אז דבר עם המוכר שהבאתי למעלה

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמעון pc

                @mdy אוקי
                אז דבר עם המוכר שהבאתי למעלה

                M מנותק
                M מנותק
                mdy
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי mdy
                #11

                @שמעון-pc הוא מכר ב130 עד אתמול
                אבל גם 160 זה ממש טוב במיוחד אם הוא משנה IMEI

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • D מנותק
                  D מנותק
                  davidshai
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי davidshai
                  #12

                  @שמעון-pc
                  האם ללא שינוי imei הוא לא יעבוד עם סים כשר?

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • D davidshai

                    @שמעון-pc
                    האם ללא שינוי imei הוא לא יעבוד עם סים כשר?

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cool
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @davidshai יש אפשרות בפלאפון הוט מובייל רמי לוי וגולן.
                    אם אתה צריך עזרה פנה אלי למייל tenenbus@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמעון pc

                      עלה בדעתי לשאול את המוכר לגבי שינוי imei ונעניתי לחיוב תמורת 3 דולר דיברתי איתו קצת בצ'אט שלחתי לו מספר imei
                      הפלאפון הגיע המוצר מצוין המוכר אכן שינה כמדובר והנה הפיתרון לשינוי imei לנוקיה
                      המוכר שממנו קניתי

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עמי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @שמעון-pc כתב בהמלצה | נוקיה 215 עם שינוי imei באלי:

                      עלה בדעתי לשאול את המוכר לגבי שינוי imei ונעניתי לחיוב תמורת 3 דולר דיברתי איתו קצת בצ'אט שלחתי לו מספר imei
                      הפלאפון הגיע המוצר מצוין המוכר אכן שינה כמדובר והנה הפיתרון לשינוי imei לנוקיה
                      המוכר שממנו קניתי

                      איזה שפה המכשיר עצמו?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עמי

                        @שמעון-pc כתב בהמלצה | נוקיה 215 עם שינוי imei באלי:

                        עלה בדעתי לשאול את המוכר לגבי שינוי imei ונעניתי לחיוב תמורת 3 דולר דיברתי איתו קצת בצ'אט שלחתי לו מספר imei
                        הפלאפון הגיע המוצר מצוין המוכר אכן שינה כמדובר והנה הפיתרון לשינוי imei לנוקיה
                        המוכר שממנו קניתי

                        איזה שפה המכשיר עצמו?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמעון pc
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @עמי בקישור שהבאתי אתה יכול לבחור דגם עם עברית במכשיר ובמקלדת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמעון pc

                          עלה בדעתי לשאול את המוכר לגבי שינוי imei ונעניתי לחיוב תמורת 3 דולר דיברתי איתו קצת בצ'אט שלחתי לו מספר imei
                          הפלאפון הגיע המוצר מצוין המוכר אכן שינה כמדובר והנה הפיתרון לשינוי imei לנוקיה
                          המוכר שממנו קניתי

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תודה לבורא עולם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם
                          #16

                          @שמעון-pc למעשה מה מיוחד במכשיר בשביל להשקיע לקנות אותו?
                          מכשיר דור 4 בזול?
                          מקוה שזה לא סטייה מהנושא.

                          מיישהמ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תודה לבורא עולם

                            @שמעון-pc למעשה מה מיוחד במכשיר בשביל להשקיע לקנות אותו?
                            מכשיר דור 4 בזול?
                            מקוה שזה לא סטייה מהנושא.

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @תודה-לבורא-עולם כתב בהמלצה | נוקיה 215 עם שינוי imei באלי:

                            @שמעון-pc למעשה מה מיוחד במכשיר בשביל להשקיע לקנות אותו?
                            מכשיר דור 4 בזול?
                            מקוה שזה לא סטייה מהנושא.

                            הוא אחד הטלפונים הכשרים עם הכי קצת חסרונות...

                            שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלומי אריאל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              אני רוצה גם לקנות באלי אקספרס נוקיה 215 מה צריך לעשות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ת תודה לבורא עולם

                                @שמעון-pc למעשה מה מיוחד במכשיר בשביל להשקיע לקנות אותו?
                                מכשיר דור 4 בזול?
                                מקוה שזה לא סטייה מהנושא.

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמעון pc
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @תודה-לבורא-עולם כן דור 4 זול ומאוד נוח אם תשאל אותי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר