בקשה | למישהו יש טוקמן אמריקאי? אתה מקבל =בו SMS בארץ בחינם?
-
@cool לא צריך סים אפשר דרך גוגל https://voice.google.com/u/0/
-
@cool לא צריך סים אפשר דרך גוגל https://voice.google.com/u/0/
@רמיזא כתב בבקשה | למישהו יש טוקמן אמריקאי? אתה מקבל =בו SMS בארץ בחינם?:
@cool לא צריך סים אפשר דרך גוגל https://voice.google.com/u/0/
זה לא ניתמך בישראל
-
@רמיזא כתב בבקשה | למישהו יש טוקמן אמריקאי? אתה מקבל =בו SMS בארץ בחינם?:
@cool לא צריך סים אפשר דרך גוגל https://voice.google.com/u/0/
זה לא ניתמך בישראל
-
@Tיו_ נכון, צריך ח"פ קשר עם מישהו שיש לו אפשרות SMS בארה"ב ואז זה עובד גם בארץ, אני משתמש בו יום יום.
-
@רמיזא כתב בבקשה | למישהו יש טוקמן אמריקאי? אתה מקבל =בו SMS בארץ בחינם?:
@Tיו_ נכון, צריך ח"פ קשר עם מישהו שיש לו אפשרות SMS בארה"ב ואז זה עובד גם בארץ, אני משתמש בו יום יום.
לא הבנתי אם מישהו מארה"ב פותח לי את החשבון אני יכול להשתמש בזה בארץ בחינם?
-
@רמיזא כתב בבקשה | למישהו יש טוקמן אמריקאי? אתה מקבל =בו SMS בארץ בחינם?:
@Tיו_ כן, ויש על זה הדרכה כאן בפורום.
יש מצב לקישור או לכיוון איך לחפש?
תודה -
-
-
@liornimni מה לא אפשרי? גוגל ווייס עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות