בעיה | שינוי אנימציית איתחול דרך ADB
-
שיניתי את אנימציית האיתחול במכשיר הבעיה שעשיתי אותה ארוכה מידי מה שלא ותן למערכת לעלות יש איזה שהיא דרך לפגום בbootanimation או לשנות אותו דרך המחשב
תודה -
@Tיו_ בדרך כלל הקובץ הזה לא ישפיע על המערכת גם אם הוא פגום
רק שאם הכנסת אותו למערכת בצורה לא נכונה
או עצם זה שנגעת בsystem זה תוקע אותה מלעלות@זונדל-גרנד כתב בבעיה | שינוי אנימציית איתחול דרך ADB:
@Tיו_ בדרך כלל הקובץ הזה לא ישפיע על המערכת גם אם הוא פגום
רק שאם הכנסת אותו למערכת בצורה לא נכונה
או עצם זה שנגעת בsystem זה תוקע אותה מלעלותתודה רבה
ב"ה הצלחתי לשנות בסוף הבעיה הייתה שמרוב שהאנימציה הייתה ארוכה הפון התחמם ולא נידלק
אני לא זוכר מה עשיתי בסוף שידלק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות