מחקתי בטעות סיסמאות בכרום איך אני משחזר או מעדכן בחזרה ?
-
@רמיזא אמר במחקתי בטעות סיסמאות בכרום איך אני משחזר או מעדכן בחזרה ?:
ייבאתי את הסיסמאות מהדפדפן השני אדג' בקובץ xl איך אני מעדכן את זה בכרום ?
למה בקובץ xl כנס לכרום בסימניות יש אופציה לייבא מאדג'
-
@רמיזא אמר במחקתי בטעות סיסמאות בכרום איך אני משחזר או מעדכן בחזרה ?:
ייבאתי את הסיסמאות מהדפדפן השני אדג' בקובץ xl איך אני מעדכן את זה בכרום ?
למה בקובץ xl כנס לכרום בסימניות יש אופציה לייבא מאדג'
@חיים-כהן-1 משום מה הוא לא מעדכן את הסיסמאות
-
@רמיזא הכנס את השורה הבאה בשורת הכתובת של הדפדפן:
chrome://flags/#PasswordImport
כעת שנה את ה-Default הראשון בעמוד (תחת Password import) ל-Enable
לאחר השינוי לחץ למטה על לחצן Relaunch להפעלה מחדש של הדפדפן
כעת כנס לכאן:
chrome://settings/passwords
תלחץ על ה-3 נקודות למעלה ובחר ב"ייבוא"...

-
@רמיזא הכנס את השורה הבאה בשורת הכתובת של הדפדפן:
chrome://flags/#PasswordImport
כעת שנה את ה-Default הראשון בעמוד (תחת Password import) ל-Enable
לאחר השינוי לחץ למטה על לחצן Relaunch להפעלה מחדש של הדפדפן
כעת כנס לכאן:
chrome://settings/passwords
תלחץ על ה-3 נקודות למעלה ובחר ב"ייבוא"...

@יוסי-מחשבים אני בהלם
אתה גאון
יישר כוח גדול.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות