בעיה | מקלדת חדשה לא עובדת
-
חיברתי למחשב נייד מקלדת [חוטית] חדשה של חברת WESDAR והיא לא עובדת מהרגע הראשון.
יצויין שעכבר תואם מאותו סט עובד חלק
תודה מראש לעוזרים -
חיברתי למחשב נייד מקלדת [חוטית] חדשה של חברת WESDAR והיא לא עובדת מהרגע הראשון.
יצויין שעכבר תואם מאותו סט עובד חלק
תודה מראש לעוזריםמתנצל על ההקפצה אבל זה פשוט לא שייך להקליד עם לוח מקשים על המסך!
אנא עזרתכם
כתוב על המקלדת שזה USB 2 האם זה קשור?
וכן לפני קצת זמן היא עבדה פתאום אך חזרה לסורה.... -
מתנצל על ההקפצה אבל זה פשוט לא שייך להקליד עם לוח מקשים על המסך!
אנא עזרתכם
כתוב על המקלדת שזה USB 2 האם זה קשור?
וכן לפני קצת זמן היא עבדה פתאום אך חזרה לסורה....@איסתרק-השלישי
סוללות??
תבדוק שלא ברחו קצת מהמקום.@איסתרק-השלישי כתב בבעיה | מקלדת חדשה לא עובדת:
כתוב על המקלדת שזה USB 2 האם זה קשור?
לא
-
@איסתרק-השלישי
סוללות??
תבדוק שלא ברחו קצת מהמקום.@איסתרק-השלישי כתב בבעיה | מקלדת חדשה לא עובדת:
כתוב על המקלדת שזה USB 2 האם זה קשור?
לא
@זנב-לאריות ראשית יישר כח, ירבו כמותך בישראל
שנית זו מקלדת חוטית,
ושלישית בגלגול הנוכחי אני ב"ה גבר. -
@זנב-לאריות ראשית יישר כח, ירבו כמותך בישראל
שנית זו מקלדת חוטית,
ושלישית בגלגול הנוכחי אני ב"ה גבר.@איסתרק-השלישי
אוי זו באמת חברה זולה מידי - יש אחריות? תשתמש בה!
אם לא
תקנה מקלדת של מייקרוסופט בksp או סט של מקלדת ועכבר - ksp
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות