בירור | תוכנה לתמלול
-
אני צריך לתמלל שיחות של אנשים
ואני מחפש תוכנה שיהיה לי נוח איתה לתמלל
כיום אני משתמש בתוכנה של ווינדוס אבל זה לא כזה נוח לעבור כל רגע חלון לוורד וחזרה לתוכנת שמע כדי לחזור אחורה קצתהשאלה אם יש משהו יותר נוח
@עניו-כמשה עיין כאן ותרווה נחת!!
קרא את כל השרשור שם.. -
אני צריך לתמלל שיחות של אנשים
ואני מחפש תוכנה שיהיה לי נוח איתה לתמלל
כיום אני משתמש בתוכנה של ווינדוס אבל זה לא כזה נוח לעבור כל רגע חלון לוורד וחזרה לתוכנת שמע כדי לחזור אחורה קצתהשאלה אם יש משהו יותר נוח
@עניו-כמשה יש את תוכנת תמלל של חגי פאהן
-
@עניו-כמשה יש את תוכנת תמלל של חגי פאהן
-
@עניו-כמשה עיין כאן ותרווה נחת!!
קרא את כל השרשור שם..@תודה-לבורא-עולם כתב בבירור | תוכנה לתמלול:
@עניו-כמשה עיין כאן ותרווה נחת!!
קרא את כל השרשור שם..עכשיו עובר על זה בע"ה
תודה ! -
@עניו-כמשה כתב בבירור | תוכנה לתמלול:
@צור כתב בבירור | תוכנה לתמלול:
@עניו-כמשה יש את תוכנת תמלל של חגי פאהן
אשמח לקישור בבקשה
-
@עניו-כמשה עיין כאן ותרווה נחת!!
קרא את כל השרשור שם..@תודה-לבורא-עולם כתב בבירור | תוכנה לתמלול:
@עניו-כמשה עיין כאן ותרווה נחת!!
קרא את כל השרשור שם..אכן רוויתי
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות