שיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות
-
שלום לכולם. מצאתי בפורום קוד ל 4+4 אבל אני לא יודע מה אפשר לעשות אתו אם אתם יודים מה אפשר לאשות אתו וכן אם יש לכם עוד קודים ל 4+4 הו לפלאפונים הכרים כתבו לי פה.
ולאלן הקוד ל 4+4 שידוע לי *#32018778# {לעשות בחייגן} -
מישהו הצליח להשפיע באמת על עוצמת השמע של אוזניות בלוטוס'?
אני מגביר למקסימום (34) וזה לא משנה כלום במציאות.@yonig20 כנ"ל ניסיתי וזה לא משנה..
שים לב מה שינית... אל תגדיל את הכל.. אחרת הוויליום יהיה תמיד על המקסימום.בעצם ההגדרה היא איזה ווליום יהיה כשתגדיר ווליום X
אם הגדרת בכל המצבים מווליום 1 - 9 את המקסימום אז תמיד יהיה העוצמה 34 (נדמה לי 36 המקסימום)..כך שלא תוכל להנמיך בעצם..
-
@yonig20 כנ"ל ניסיתי וזה לא משנה..
שים לב מה שינית... אל תגדיל את הכל.. אחרת הוויליום יהיה תמיד על המקסימום.בעצם ההגדרה היא איזה ווליום יהיה כשתגדיר ווליום X
אם הגדרת בכל המצבים מווליום 1 - 9 את המקסימום אז תמיד יהיה העוצמה 34 (נדמה לי 36 המקסימום)..כך שלא תוכל להנמיך בעצם..
@תודה-לבורא-עולם ניסיתי לשנות רק את 9 וזה לא שינה
-
@תודה-לבורא-עולם ניסיתי לשנות רק את 9 וזה לא שינה
@yonig20 אכן. ציינתי שלא עוזר בשביל להגביר.. אבל כנ"ל שלא תתקע על ווליום אחד אם תגביר הכל..
כתבתי את זה גם בשביל שאר משתמשים בפורום שיראו את הנ"ל.
-
@yonig20 אכן. ציינתי שלא עוזר בשביל להגביר.. אבל כנ"ל שלא תתקע על ווליום אחד אם תגביר הכל..
כתבתי את זה גם בשביל שאר משתמשים בפורום שיראו את הנ"ל.
-
איפה בודקים גירסא של המכשיר?
משום מה שום קוד שהביאו כאן לא עובד לי, חוץ מהקוד של איפוס מהכשיר *# 0 *#. -
@מוגן כנראה שיש לך את הגרסה השלישית, שים לב שכל הסמלים נראים אחרת משל שני הגרסאות הקודמות, וכן שהסמן של הרמקול כשמגביהים הוא בצבע כחול
-
-
שלום לכולם. מצאתי בפורום קוד ל 4+4 אבל אני לא יודע מה אפשר לעשות אתו אם אתם יודים מה אפשר לאשות אתו וכן אם יש לכם עוד קודים ל 4+4 הו לפלאפונים הכרים כתבו לי פה.
ולאלן הקוד ל 4+4 שידוע לי *#32018778# {לעשות בחייגן}@ישראל-d
זה לא עובד לי ב4*4 -
@ישראל-d
זה לא עובד לי ב4*4ומה לגבי קוד לQ7 החדש, שהוא כמו 4X4 בול אחד על אחד?
-
@מוגן
@yonig20
@תודה-לבורא-עולם
מצאתי עוד קוד ל 4*4 אבל הוא לא עובד לי אולי הוא לגרסה החדשה
*#7788121#@ישראל-d זה לגרסה ישנה..
-
@ישראל-d זה לגרסה ישנה..
@תודה-לבורא-עולם ולגרסה החדשה מה הקוד?
-
@תודה-לבורא-עולם ולגרסה החדשה מה הקוד?
@ישראל-d בינתיים לא פורסם (ממה שאני ראיתי) קוד לגרסה החדשה.
חג שמח !!
-
@ישראל-d בינתיים לא פורסם (ממה שאני ראיתי) קוד לגרסה החדשה.
חג שמח !!
@תודה-לבורא-עולם
יודע אולי קוד לגרסה החדשה? -
@תודה-לבורא-עולם
יודע אולי קוד לגרסה החדשה?@הריב-ש כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
יודע אולי קוד לגרסה החדשה?>
מישהו יודע?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות