בעיה | איך ניתן להתחבר עם הפלאפון למערכת ברכב אנדרואיד 10 כשהטלפון עם אנדרואיד נמוך
-
שלום לכולם יש לי פלאפון עם אנדרואיד 4 והוא לא מתבר לי למערכת ברכב עם אנדרואיד 10. האם יש אפליקציה שיכולה לעבוד עם שניהם? אני צריך גם לדיבור וגם להעברת קבצים
@avrasha כתב בבעיה | איך ניתן להתחבר עם הפלאפון למערכת ברכב אנדרואיד 10 כשהטלפון עם אנדרואיד נמוך:
שלום לכולם יש לי פלאפון עם אנדרואיד 4 והוא לא מתבר לי למערכת ברכב עם אנדרואיד 10. האם יש אפליקציה שיכולה לעבוד עם שניהם? אני צריך גם לדיבור וגם להעברת קבצים
לא מתחבר בבלוטוס ?
או שיקוף מסך?
מה הכוונה? -
@avrasha כתב בבעיה | איך ניתן להתחבר עם הפלאפון למערכת ברכב אנדרואיד 10 כשהטלפון עם אנדרואיד נמוך:
שלום לכולם יש לי פלאפון עם אנדרואיד 4 והוא לא מתבר לי למערכת ברכב עם אנדרואיד 10. האם יש אפליקציה שיכולה לעבוד עם שניהם? אני צריך גם לדיבור וגם להעברת קבצים
לא מתחבר בבלוטוס ?
או שיקוף מסך?
מה הכוונה? -
A avrasha סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות