עזרה | הכשרת נגן מעלי
-
@לא-מתייאש אני צריך משהו שיודע לעשות את זה
-
@לא-מתייאש אני צריך משהו שיודע לעשות את זה
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש אני צריך משהו שיודע לעשות את זה
עם מה שעשיתי, כל בחור שיודע להשתמש במחשב יוכל לעשות לך את זה
-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש אני צריך משהו שיודע לעשות את זה
עם מה שעשיתי, כל בחור שיודע להשתמש במחשב יוכל לעשות לך את זה
-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
עם מה שעשיתי
מה עשית
זה חסימה שכל אחד יוכל להתקין, רק צריך לדעת להשתמש ב-ADB. תקרא את הפוסט
-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
עם מה שעשיתי
מה עשית
זה חסימה שכל אחד יוכל להתקין, רק צריך לדעת להשתמש ב-ADB. תקרא את הפוסט
-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
ADB.
מה זה?
כשאתה מפעיל את מצב מפתחים במכשיר, זה משהו שמאפשר לשלוח פקודות למכשיר וכאן, זה בשביל להתקין את החסימה. יש את זה בכל מכשיר ולא צריך רוט
-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
ADB.
מה זה?
כשאתה מפעיל את מצב מפתחים במכשיר, זה משהו שמאפשר לשלוח פקודות למכשיר וכאן, זה בשביל להתקין את החסימה. יש את זה בכל מכשיר ולא צריך רוט
@לא-מתייאש אני לא יודע איך לעשות מצב מפתחים
-
@לא-מתייאש אני לא יודע איך לעשות מצב מפתחים
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש אני לא יודע איך לעשות מצב מפתחים
תכנס להגדרות>אודות הטלפון>מםפר גירסת..... תלחץ כמה פעמים זה יפתח לך את זה בהגדרות

-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש אני לא יודע איך לעשות מצב מפתחים
תכנס להגדרות>אודות הטלפון>מםפר גירסת..... תלחץ כמה פעמים זה יפתח לך את זה בהגדרות

@לא-מתייאש אוקי אני ינסה
-
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש אני לא יודע איך לעשות מצב מפתחים
תכנס להגדרות>אודות הטלפון>מםפר גירסת..... תלחץ כמה פעמים זה יפתח לך את זה בהגדרות

@לא-מתייאש עוד לא הזמנתי
-
@לא-מתייאש עוד לא הזמנתי
@אלי-30 כתב בעזרה | הכשרת נגן מעלי:
@לא-מתייאש עוד לא הזמנתי
אח"כ תטצרך מישהו שיגדיר לך קוד. תקרא את כל הפוסט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות