בעיה | אני לא מצליח לשנות את הסיסמה בוינדוס 10, מה יכולה להיות הסיבה?
-
יש לי וינדוס 10 והוא לא נותן לשנות את הסיסמה.
מצרף תמונה של מה שמופיע.
האם יכול להיות שזה וינדוס לא ברישיון או משהו כזה ולכן הבעייה נגרמת?

-
יש לי וינדוס 10 והוא לא נותן לשנות את הסיסמה.
מצרף תמונה של מה שמופיע.
האם יכול להיות שזה וינדוס לא ברישיון או משהו כזה ולכן הבעייה נגרמת?

@השארפער-התותח אתה המנהל? אפשר להגדיר דרך חשהון המנהל שלא תוכל לשנות סיסמא
-
@השארפער-התותח אתה המנהל? אפשר להגדיר דרך חשהון המנהל שלא תוכל לשנות סיסמא
@a-y-f יש במחשב רק משתמש אחד, קוראים לו USER וכתוב מתחת 'חשבון מקומי - מנהל מערכת.
מה יכול להיות עוד הבעייה? -
@a-y-f יש במחשב רק משתמש אחד, קוראים לו USER וכתוב מתחת 'חשבון מקומי - מנהל מערכת.
מה יכול להיות עוד הבעייה?@השארפער-התותח ייתכן שהמחשב שלך מחובר לחשבון מייקרוסופט - והסיסמא של המחשב מקושר לחשבון.
-
@השארפער-התותח ייתכן שהמחשב שלך מחובר לחשבון מייקרוסופט - והסיסמא של המחשב מקושר לחשבון.
@a-y-f זה מחשב שמצאתי, וניסיתי והסיסמא שלו הייתה 1234
את זה אני רוצה לשנות, לדעתך אי אפשר? -
@a-y-f זה מחשב שמצאתי, וניסיתי והסיסמא שלו הייתה 1234
את זה אני רוצה לשנות, לדעתך אי אפשר?@השארפער-התותח מה אתה מתכוון מצאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות